راهکار فروش بلیت هواپیما در رکود بازار کرونا | یک ردیف کامل را به قیمت یک صندلی بخرید

مسافران خطوط هوایی آلاسکا می توانند یک ردیف کامل را با قیمت یک صندلی در پروازهای خود تا پایان ماه اکتبر رزرو کنند.

چمدان - این شرکت هواپیمایی از تبلیغات BOGO استفاده می کند که به مسافران امکان می دهد دو صندلی پرواز را با قیمت یک صندلی رزرو کنند و از آنجا که این شرکت هواپیمایی موافقت کرده است که سیاست خود را برای مسدود کردن صندلی های میانی تا ۳۱ اکتبر ادامه دهد، مسافران می توانند یک ردیف کامل پرواز را به قیمت فقط یک صندلی رزرو کنند. هرچند یک روزنه وجود دارد. هواپیماهای منطقه ای شرکت هواپیمایی آلاسکا صندلی های میانی ندارند.

اگرچه نشستن در ردیف‌های میانی این پروازها به منظور افزایش فاصله اجتماعی مسدود شده است، صندلی های خالی بین مسافران تضمین نمی شود. برخی شرایط، مانند اسکان مجدد مسافران از پروازهای لغو شده قبلی، ممکن است باعث پر شدن ردیف های میانی شود. این شرکت هواپیمایی اعلام کرد که از تاریخ ۱ ژانویه ۲۰۲۱، آنها با تغییر سیاست سفر انعطاف پذیر، هزینه تغییر بلیط را حذف می کنند.

سانگیتا وورنر، معاون ارشد بازاریابی و تجربه مهمان شرکت هواپیمایی آلاسکا گفت: امید ما این است که با این پیشنهاد و همچنین مراقبت‌های بعدی و مسدود شدن صندلی وسط تا ۳۱ اکتبر، مهمانان ما در هنگام سفر به بیش از ۱۱۵ مقصد در پاییز، آرامش بیشتری داشته باشند. وی افزود: ما برای ایمن نگه داشتن میهمانان و کارمندان خود که آماده پرواز هستند، سطح های ایمنی اضافه کرده ایم و امیدواریم که در ماه های آینده بسیاری از مسافران خود را در آسمان ببینیم. برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد فروش یا رزرو ردیف خود، به وب سایت شرکت هواپیمایی آلاسکا مراجعه کنید.

منبع : msn

کد خبر 249407

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 1 =