۲ هتل کپری تا پایان سال در استان کرمان به بهره‌برداری می‌رسد

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان کرمان از بهره‌برداری هتل کپری منوجان و شهداد تا پایان سال خبر داد.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از کرمان، فریدون فعالی صبح امروز در آیین تجدید میثاق فعالان گردشگری استان کرمان با شهید سپهبد قاسم سلیمانی در گلزار شهدای کرمان که به مناسبت آغاز هفته گردشگری برگزار شد در جمع خبرنگاران اظهار داشت: کرمان ظرفیت مقصد گردشگری مذهبی را با وجود حاج قاسم دارد.

وی با بیان اینکه مدیران استان کرمان باید نهایت استفاده را از فرصت حضور حاج قاسم در کرمان ببرند بیان کرد: ما در استان کرمان تابع ستاد ترویج مکتب حاج قاسم هستیم.

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان کرمان با اشاره به اینکه گردشگری با توجه به شیوع ویروس کرونا در کشور و استان دچار مشکلاتی شده است گفت: صنعت گردشگری در شیوع این بیماری آسیب زیادی دیده است.

وی با بیان اینکه امروز نمی‌توانیم گردشگری را در سبد خانوار خانواده‌ها ببینیم افزود: گردشگری در استان کرمان نیاز به مهندسی جدید دارد و تفکر سنتی جوابگوی صنعت گردشگری نیست.

فعالی با اشاره به اینکه شیوع ویروس کرونا درس‌های زیادی به ما داده است و باید در حوزه گردشگری تحول ایجاد شود گفت: عدم استفاده از فرصت‌ها ما را به عقب می‌برد و باید با ایده‌های نو و خلاق فعالیت کنیم.

وی با بیان اینکه گردشگری یک سازمان فرابخشی است و باید متناسب با شرایط با همکاری تمام دستگاه‌ها حرکت کنیم ادامه داد: زیرساخت‌های گردشگری در استان کرمان را باید بالا ببریم.

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان کرمان با اشاره به اینکه واحدهای اقامتی داریم که خدمات گردشگری را با رعایت دقیق پروتکل‌های بهداشتی ارائه می‌کنند افزود: در حوزه گردشگری ظرفیت‌های بسیار خوبی در استان کرمان داریم.

وی با بیان اینکه واحدهای فعالی داریم و در درجه‌های مختلف در استان کرمان هتل داریم گفت: استان کرمان مهد ایجاد اقامتگاه‌های بومگردی است و نیاز به نگاه ویژه در گردشگری کرمان داریم و زیرساخت‌های موجود برای حضور گردشگران کافی نیست.

فعالی با اشاره به اینکه باید از منابع دولتی و غیردولتی برای ایجاد زیرساخت‌ها در استان استفاده شود افزود: برای واگذاری زمین جهت احداث هتل در استان کرمان مشکلی نداریم.

وی با اشاره به اینکه احداث هتل‌های چهار و پنج ستاره در استان پیشنهاد شده است گفت: در سال جاری چهار هتل در کرمان به بهره‌برداری می‌رسد که دو هتل در دهه فجر به بهره‌برداری می‌رسد.

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان کرمان با بیان اینکه این هتل‌ها در شهر کرمان ساخته شدند افزود: هتل کپری در منوجان و شهداد نیز تا پایان سال به بهره‌برداری می‌رسند.

کد خبر 249383

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 1 =