کدام هتل های قشم زیباترین چشم انداز را به ساحل جزیره دارند؟

سواحل قشم که وسعت بیکرانی را در میان جزیره های خلیج فارس به خود اختصاص داده اند، از زیباترین دیدنی های این جزیره به شمار می روند. برای آنهایی که به قشم سفر می کنند، قدم زدن در این سواحل زیبا و لمس شن های نرم و نقره ای فرصتی است که در هیچ جای دیگر تکرار نمی شود. از همین رو خیلی ها در جستجوی اقامتگاهی هستند که ساحلی باشد و نزدیک ترین فاصله را با این شن های دوست داشتنی داشته باشد.

شما چطور؟ تمایل دارید با این دسته از هتل های قشم آشنا شوید؟ پس این مطلب جااینجاس را بخوانید.

هتل ساحل طلایی؛ ساحل سیمین سابق

ساحل اختصاصی و آلاچیق هایی که نشستن زیر سایه آنها خستگی را از تن به در می کند، بارزترین ویژگی هتل ساحل طلایی است. این هتل چهارستاره که در جاده ساحلی جنوبی قرار گرفته، ۵۸ باب واحد اقامتی متنوع دارد که شامل اتاق های دوتخته، سه تخته و چهارتخته ساده و vip و سوئیت های چهار، پنج و شش تخته می شود. خوشبختانه علاوه بر امکاناتی که در واحدها مهیا شده، تفریحات هتل نیز کامل است؛ از جت اسکی و غواصی تا قایق سواری. ضمن اینکه رستوران هتل هم چشم انداز بی نظیری به دریا دارد.

هتل خلیج فارس، زیباترینِ هتل های قشم

هتل خلیج فارس علاوه بر نمای دیدنی ای که به ساحل و آب های نیلی خلیج دارد، دو کافی شاپ دارد که یکی در ساحل است و لذت نشستن در سایه آلاچیق ها و صرف نوشیدنی مطلوب شما را به همراه می آورد. این هتل علاوه بر اتاق های دوتخته؛ سوئیت های یکخوابه دوتخته، دوخوابه و سه خوابه هم دارد. هر کدام از واحدها را که انتخاب کنید، پنجره ای رو به شن های ساحل و آبی دریا انتظارتان را می کشد. ضمن اینکه می توانید در ساحل ورزش هایی چون والیبال ساحلی را هم تجربه کنید.

هتل بوتیک فولتون؛ کلکسیون واحدهای اقامتی

دنج و آرام در کنار ساحل با واحدهایی که هم شامل سوئیت و آپارتمان می شود و هم ویلا. این توصیفی از هتل بوتیک فولتون دوستاره در بزرگراه خلیج فارس است که هم برای اقامت های دونفره مناسب است و هم اقامت های دسته جمعی. ویلاهای vip رو به دریا به تمام امکانات از جمله اتاق خواب، نشیمن و ناهارخوری مجهز هستند و گنجایش تا ۱۴ نفر را هم دارند. ضمن اینکه با باز کردن پنجره ها، چشم انداز زیبایی از آبی دریا هم پیش چشمان شما گشوده می شود. این هتل دوستاره استخر هم دارد.

هتل آرتا؛ مروارید قشم

هتل آرتا چهارستاره است و فاصله ۲۰۰ متری اش تا ساحل، آن را به یکی از هتل های ساحلی قشم بدل کرده است. اتاق های دبل، توئین و سوئیت های یکخوابه چشم انداز فوق العاده ای به ساحل دارند؛ چشم اندازی که در رستوران و کافی شاپ هتل هم از آن بی نصیب نخواهید ماند. این هتل زیبا که تنها ۳ سال از ساخت آن می گذرد، پارکینگ روباز و مسقف هم دارد و در تمام واحدها دسترسی به اینترنت رایگان و پرسرعت را برای مهمان های خود امکان پذیر ساخته است.

هتل ارم؛ اولین هتل چهارستاره قشم

کدام هتل های قشم زیباترین چشم انداز را به ساحل جزیره دارند را با یک هتل ساحلی دیگر به پایان می بریم. ارم که عنوان نخستین هتل چهار ستاره قشم را به دوش می کشد، واحدهای اقامتی خود را در فضایی به وسعت ۱۰ هزار متر مربع پراکنده است. اتاق ها در چهار کلاس مختلف(ویو دریا، کلاس A، B و C) تعریف شده و امکانات یکسانی دارند. البته در هتل ارم حتی رستوران و کافی شاپ هم رو به دریا است و می توانید غذاهای دریایی هم در آن میل کنید. این هتل زیبا سالن آمفی تئاتر، سفره خانه سنتی، فضای بازی برای کودکان، سالن بیلیارد و اتاق ماساژ، کانتر گردشگری، تاکسی سرویس و پارکینگ اختصاصی هم دارد.

راه های پیدا کردن هتل ارزان در قشم چیست؟

برای اینکه یک هتل ارزان در قشم گیرتان بیاید، لزوما نباید امکانات را قربانی کنید. به عبارت دیگر رزرو یک هتل ارزان به معنی اقامت در یک هتل نامناسب نیست. اگر شما هم از آن دسته مسافرینی هستید که تمام روز را به گردش و بازدید از جاذبه‌های مختلف و خرید می‌گذرانید اصلاً نیازی نیست که برای اقامت چندروزه هزینه‌ی زیادی بابت اقامتگاه‌های لوکس بپردازید. هتل‌های ساده‌تر اما تمیز و صمیمی قشم بهترین گزینه‌ها برای شما هستند.

جدا ازمسافرخانه، سوئیت و مهمان‌پذیرهای قشم، هتل‌های خوب ارزانی نیز جزو گزینه‌های شما هستند. اگر در انتخاب مناسب‌ترین گزینه مردد هستید، در صفحه رزرو هتل قشم جااینجاس، تاریخ موردنظرتان را انتخاب کنید و سپس در صفحه نتایج با تعیین بودجه‌ای که برای رزرو هتل در نظر گرفته‌اید؛ گزینه‌های متعدد را بررسی و مقایسه کنید. حواستان باشد که در اوج شلوغی هوای قشم رفتن به سرتان نزند تا مجبور شوید هزینه دو برابر برای هتل پرداخت کنید.

کد خبر 249342

برچسب‌ها