تجربه سفر از دهلی تا لندن در ۷۰ روز | حاضرید با اتوبوس به نیمی از جهان سفر می کنید؟

شرکت اکسپدیشن اوورلند امیدوار است که مسافران را با سفر سازمان یافته اتوبوسی آنها، که گردشگران را از کلانشهر دهلی به پایتخت انگلستان لندن خواهد برد همراهی کند.

چمدان - اتوبوس دهلی به لندن که به عنوان "اولین سرویس اتوبوس هاپ / هاپ تاپ" بین این دو مقصد توصیف می شود، می‌تواند ۲۰ مسافر را با این اتوبوس تغییر یافته لوکس سوار کند که بخشی از آن از اتوبوس های هیپی تریل الهام گرفته شده است که جهان را در دهه ۵۰ میلادی و دهه ۱۹۶۰ فرا گرفت.

این اتوبوس در مدت زمان ۷۰ روز از ۱۸ کشور عبور می کند و مسافران در طی این ‌مسیر از معابد میانمار، به دیوار بزرگ چین می روند و از شهرهایی تاریخی مانند مسکو و پراگ عبور می کنند.

ادونچرز اوورلند توسط کارآفرینان و مسافران مشتاق توشار آگروال و سانحای مادان تاسیس شد. آگروال به سی ان ان می گوید که این سفر برای گردشگران کاملاً خارق العاده خواهد بود. " از زمان تاسیس ادونچرز اوورلند، آگاروال و مادان سه سفر دهلی به لندن را ترتیب داده اند که در آن مسافران با یک کاروان سفر می کنند. این دو کارآفرین، همچنین سفرهایی را از طریق ایسلند و دریاچه های یخ زده در روسیه ترتیب داده اند.

 آنها تجربیات باورنکردنی داشته اند، اما آگروال و مادان مشتاق بودند که با آخرین سفر خود کاری کمی متفاوت انجام دهند.

آگاروال می گوید: بسیاری از مسافران، مسافرانی هستند که می خواهند این سفرهای زمینی را تجربه کنند، اما آنها مایل به رانندگی نیستند. بنابراین، ما به این ایده رسیدیم که یک اتوبوس را آماده کنیم تا در آن، افراد بتوانند راحت بنشینند و به مسافت های طولانی سفر کنند. و به این ترتیب ایده اتوبوس به لندن به وجود آمد.

آگاروال توضیح می دهد: بهترین زمان برای انجام این سفر بین ماه های آوریل و ژوئن است، زیرا در آن زمان هوا مساعد است تا سفر هند از میانمار آغاز شود و از کوه های بلند چین و قرقیزستان عبور کند.

این سفر جاده ای سفر ارزانی نیست زیرا حدود ۲۰، ۰۰۰ دلار هزینه خواهد داشت. آگروال قول می دهد که این یک سفر فوق‌العاده خواهد بود و اینکه دیدن منظره حومه و تغییر در مقابل چشمان شما چقدر باورنکردنی است.

وی می گوید: این نوعی تجربه است که فقط هنگام انجام این نوع سفرهای زمینی می توانید داشته باشید.  آگاروال با بیان اینکه مسیر طراحی شده تا جای ممکن ایمن می‌باشد، می گوید: این یک مسیر آزمایش شده است،  راهنماهای محلی نیز پس از عبور از هر مرز به کاروان می پیوندند.

 از زمان اعلام این ایده، آگاروال و تیمش با پیام هایی از مسافران در سراسر جهان مواجه شده‌اند و حدود ۴۰، ۰۰۰ نفر تاکنون علاقه خود را به این تور نشان داده اند.

آگاروال می گوید: ما انتظار چنین پاسخی را نداشتیم. این یک سفر تغییر دهنده زندگی است، چیزی که مردم همیشه آن را به یاد می آورند و آن را برای همیشه گرامی خواهند داشت.

منبع : flip

کد خبر 249331

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 6 =