تور بازدید از جنگل‌ با قطار پدالی | مسیر قطارهای از کار افتاده جاذبه گردشگری می‌شوند

در آمریکا، در تلاش برای جلب گردشگر، برخی از خطوط ریلی تاریخی آمریکا، مسیر قطارهای بلااستفاده را به عنوان مسیرهای تورهای میافرتی بازگردانی کردند.

چمدان - یکی از محبوب ترین تجربه های آن گشت و گذار در مسیر معروف جنگل ردوود در شمال کالیفرنیا است. شما به همراه یکی از دوستانتان می توانید به جای اینکه از طریق قطار بر روی ریل حرکت کنید، از یک ریل دوچرخه استفاده کنید که برای دو نفر ساخته شده است.

تور با راهنمای ریلی حدوداً دو ساعت طول می کشد و در فورت براگ، درست در ساحل آغاز می شود. از آنجا، در امتداد نهرهای پودینگ و پل های  چوبی عبور خواهید کرد و زیبایی با شکوه چوب‌های قرمز باستانی شهرستان مندوچینو را به چشم خواهید دید. پس از رسیدن به گلن بلر، ۵۰ دقیقه استراحت خواهید داشت تا از یک پیک نیک کوچک لذت ببرید یا جنگل ها را با پای پیاده کشف کنید.

 نیازی به هدایت این قطار دوچرخه‌ای نیست. بدون نیاز به رانندگی، شما و دوستتان می توانید در هنگام تماشای مناظر اطراف، به راحتی و با سرعت کمی پدال بزنید. مدیر این مجموعه عنوان کرده است که : "شما می توانید به شگفتی این بخش طبیعی دست نخورده از جهان نگاه کنید، " کشف خالهای آبی، اورتری، تماشای گاه به‌گاه یک لاک پشت، یک رودخانه پرآب، گوزنهای بزرگ، شاخ و برگ‌های زیبا در فصل اوج توت و شاید حتی دیدن یک خرس از جمله اتفاقات جالبیست که ممکن است برای شما رخ دهد. "

منبع : my modern met

کد خبر 249328

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 7 =