۲۴ شهریور ۱۳۹۹ - ۱۴:۲۱
دانلود با کیفیت‌ترین عکس از ماه

اندرو مک کارتی، با نگاهی به وضوح تصویر به عکاسی از ماه پرداخته است. این تصویر ۸۵ مگاپیکسلی درست در حیاط پشتی منزل مک کارتی گرفته شده و تمام جزئیات باشکوهی را که انتظار می رود نشان می دهد. در حقیقت، می توان ساعت ها بر روی تصویر خیره شد تا تمام دهانه ها و نشانه های جغرافیایی سطح ماه را از هم جدا کرد.

چمدان - جالب اینجاست که تصویر نهایی کاملاً آنطور که به نظر می رسد نیست. در واقع، این یک تصویر واحد نیست، بلکه نتیجه در کنار هم قرار دادن ۲۴۰۰۰ عکس است. مک کارتی این تصاویر را در طول ۴۵ دقیقه با استفاده از یک تلسکوپ ثبت کرد. در مرحله تولید، او فقط بهترین عکس ها را در جایی که کمترین اختلال در کل تصویر به وجود آید قرار داد.

 مک کارتی گفت: "من از یک دوربین ویژه طراحی شده با نرخ فریم بسیار بالا استفاده می کنم، بنابراین می توانم صدها هزار عکس در چند دقیقه بگیرم ولی پردازش آنها کمی طولانی است، به این دلیل که داده های زیادی دارد.

من از نرم افزاری استفاده می کنم که فریم های خام را در آن تراز و مرتب می کنم و فایل های انباشته ای را که در فتوشاپ بهم وصل می کنم، بیرون می کشم. من همچنین برنامه های مختلف شفاف سازی را روی داده ها اجرا می کنم و از آنجا که تصاویر انباشته شده از کیفیت بالایی برخوردار هستند، بدون تولید نویز و مصنوعات می توانم جزئیات واضح را بدست آورم.  

 این نسخه که نسخه زیبایی از نمونه عکس های نجومی مک کارتی است، یکی دیگر از ادای احترام های او به یکی از اجرام آسمانی است. به عنوان یک عکاس نجومی، زندگی کاری او خیلی تحت تأثیر COVID-۱۹ قرار نگرفته است. در حقیقت، به جز آتش سوزی های کالیفرنیا که دود آنها مانع دید می شود، او مشکل دیگری نداشته است.

اگر می خواهید نسخه کامل ۸۵ مگاپیکسلی عکس را بررسی کنید، مک کارتی آن را در Patreon خود به اشتراک گذاشته است. در آنجا، نکات نجوم شناسی و نگاهی به پشت صحنه کارهای او را دریافت خواهید کرد.

برخی از عکس های او را ببینید:

ماه

ماه

ماه

منبع : my modern met

کد خبر 249314

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 14 =