۱۲ شهریور ۱۳۹۹ - ۱۲:۲۵
از بیابان تا آسمان خراش

قطعا آسمان خراش هایی که یکی پس از دیگری فاتح هفت آسمان می‌شوند را در دبی دیده اید، چی ندیده اید؟ اگر ندیدید حتما خواندن این مقاله تمام و کمال بیابان هایی که در دبی جایشان را به آسمان خراش ها داده اند میبینید.

قبل از نمایش آسمان خراش ها دعوتتان میکنم تا از تور دبی با ارزان ترین قیمت را از  زیما سفر پارس بخرید. قطعا با مقایسه قیمت ها متوجه تفاوت خواهید شد.

برج خلیفه دبی

برج خلیفه دبی به عنوان بلندترین آسمان خراش دنیا محسوب می شود که می توان بیان کرد ارتفاع برج خلیفه دبی، سه برابر برج ایفل بوده و بسیار بلند است. ارتفاع آن حدود ۸۲۸ متر است که دارای ۱۶۳ طبقه و ۵۸ اسانسور پرسرعت است که می تواند بسیار هیجان انگیز باشد. باید گفت که برج خلیفه دبی به عنوان یکی از استانداردترین ساختمان های جهان در رکورد کتاب های گینس ثبت شده است. سفر با تور دبی زیما میتواند جزو بهترین خاطرات سفرتان شود پس این فرصت طلایی را از دست ندهید.

برج العرب

برج العرب به عنوان یک هتل مجملل در کشور دبی بوده که به عنوان گران ترین هتل جهان شناخته می شود. شاید به جرات بتوان گفت که این هتل دارای زیبایی چشم نواز است و این برج بر روی جزیره ای مصنوعی ساخته شده است. برج العرب دارای شهرت جهانی بوده و بسیاری از افراد در سراسر جهان این برج را می شناسند. برج العرب به عنوان یکی از جاذبه های گردشگری دبی محسوب می شود که شهرت جهانی دارد.

برج الماس

برج الماس به عنوان یک آسمان خراش در شهر دبی محسوب می شود که ساخت و ساز این برج در سال ۲۰۰۵ آغاز و در سال ۲۰۰۹ به صورت کامل تکمیل شده است. می توان گفت برج الماس دارای ۳۶۰ متر ارتفاع بوده که دارای ۳۵ آسانسور است. برج الماس در کشور امارات متحده عربی بوده که به عنوان یک آسمان خراش محسوب می شود.

برج مسکونی الیت

برج مسکونی الیت به عنوان یک آپارتمان شناخته می شود که سومین پروژه مسکونی بزرگ جهان بوده و ۹۱ طبقه مختلف دارد که از طبقات مختلف تعیین شده برای آن، ۱۱ طبقه مربوط به تسهیلات مختلف است. برج مسکونی الیت دارای ۴ طبقه زیر زمینی است و شامل بخش های مختلف مانند سالن پذیرایی، استخر شنا، باشگاه های ورزشی، پارکینگ و غیره بوده که امکانات لوکسی را برای افراد فراهم می آورد.

برج جهان

وجود آمارهای مختلف از بلندترین برج جهان توجه همه را به خود جلب کرده است، چرا که وجود چنین سازه هایی برای کشورهای مختلف حیرت انگیز است و می تواند به عنوان یک جاذبه توریستی در نظر گرفته شود که می تواند برای کشورهای مختلف دارای امتیازهای زیادی باشد.

برج مارینا

برج مارینا به عنوان یکی از برج های تفریحی محسوب می شود که جاذبه های مختلف را در خود جای داده است. برج مارینا به عنوان یک معماری خاص محسوب می شود که به عنوان یکی از بزرگ ترین هتل های دنیا شناخته شده و بسیار زیباست. در برج مارینا می توان فروشگاه، رستوران، شهربازی و یک کازینوی عالی را تجربه کرد چرا که ترکیبی از هنر و زیبایی در آن قرار گرفته است.

سفر به آسمان خراش ها

سفر به دبی  تنها یک طرفه ماجرا است رفتن و دیدن این برج ها خودش یک سفر محسوب میشود. آن هم نه یک سفر معمولی بلکه سفری لاکچری به مقصد عجیب ترین  لوکس ترین سازه های دنیا در دبی. برای سفری هیجان انگیز آماده هستین؟ برای نزدیک ترین تعطیلاتی که در تقویم دارید همین حالا اقدام کنید نگران ساعت هم نباشید آژانس هواپیمایی زیما سفر همیشه در دسترس است. پس تا زمان را ازدست نداده اید اقدام کنید. این هم شماره تلفن: ۰۲۱۷۴۶۳۴

کد خبر 249309

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 4 =