۱۰ شهریور ۱۳۹۹ - ۱۵:۰۷
چگونه چمدان مناسب را انتخاب کنیم؟

یکی از معیارهایی که برای انتخاب چمدان باید در نظر بگیریم اندازه، مواد، نوع چرخ ها یا بسته به مقصدی که می خواهید، طول سفر و حتی وسایل حمل و نقل است.

یکی از دشوارترین لحظاتی که می خواهیم سفر رویایی خود را آغاز کنیم، انتخاب چمدان ایده آل است که در آن تمام مواردی که می خواهیم در ماجراجویی خود از آنها استفاده کنیم، قابلیت قرار گیری داشته باشند. چمدان‌های مسافرتی عالی زیادی وجود دارند و برای پیدا کردن آنها باید چندین عامل را در نظر بگیریم که به ما کمک می کند تا سفر بهتری را تجربه کنیم.

در اینجا ۵ نکته برتر برای انتخاب چمدان مسافرتی شما آورده شده است:

ترجیحاً نیمه سفت و سخت است

چمدان هایی که بسیار سفت هستند، بیشتر آسیب می بینند، مانند شکستن زیاد در اثر ضربه. وقتی چمدان خود را در قسمت بار هواپیما، اتوبوس یا محفظه قطارها می گذارید، هیچ وقت نمی دانید که چگونه با آن‌ها برخورد می‌کنند، به خصوص اگر می خواهید کیلومترهای زیادی را طی کنید. ما به شما اطمینان می دهیم که با تعداد چمدان هایی که هر روز از هر فرودگاه می گذرد، با محبت زیاد رفتار نمی شود. یک چمدان ساخته شده از پارچه نیمه سفت و سخت به دلیل ضربه خوردن نمی شکند، خراشیده نمی شود و بهتر می توان آن را پوشاند. بیشترین نارضایتی که شما خواهید داشت لکه دار شدن این نوع چمدان است.

چمدان چهار چرخ

چمدان های دو چرخ باعث می‌شود کل وزن یک طرفه باشد، بنابراین چرخ ها فوراً راه را نشان می دهند و به شما کمک زیادی می کنن. در مقابل، چمدان های چهار چرخ وزن بیشتری را تحمل می کنند و از مقاومت بیشتری برخوردار هستند. علاوه بر این، آنها بسیار مناسب تر و برای حمل راحت تر هستند.

اندازه قابل تغییر

زیبایی چمدان هامهم ایت، اما بگذارید واقع بینانه باشیم: سفر با دو چمدان برای هر نفر عملی نیست. راه حل مناسب خرید یک چمدان با قابلیت تنظیم انداره است. بنابراین شما همه وسائل خود را در یک چمدان قرار خواهید داد. این چمدان برای استراحت آخر هفته با تور های کم هزینه و همچنین برای سفرهای طولانی به شما کمک می کند. بهتر است در یک چمدان مناسب سرمایه گذاری کنید تا از دو چمدان بی کیفیت استفاده کنید.

دسته جانبی محکم

یکی دیگر از موارد ضروری یک چمدان مناسب این است که دسته جانبی مقاوم باشد. فکر کنید که هنگام بالا رفتن از پله ها یا عدم امکان کشیدن آن، گرفتن آن از یک طرف بسیار راحت تر خواهد بود. توجه به این نکته ضروری است که پرچ های خوبی داشته باشد تا در استفاده از آن پایان نگیرد.

قفل داخلی

هنگام مسافرت، تمایل داریم چمدان را به شخص دیگری بدهیم تا آن را نگه دارد. بنابراین در مواردی که وسایل خود را در اختیار نداریم، مهم است که همه چیز را ایمن نگه داریم. بهترین راه برای اطمینان از اینکه هیچ اتفاقی برای ما نمی افتد، انتخاب یک چمدان با یک سیستم امنیتی داخلی است. همیشه می توانید یکی از آنها را در فرودگاه ها و مغازه های گردشگری خریداری کنید، اما مطمئناً مبلغی بیشتر از آنچه که دوست دارید، پرداخت می کنید.

حالا که می دانید چطور چمدان مناسب را برای ماجراجویی جدید خود انتخاب کنید، منتظر چه چیزی هستید؟ اکنون آن را پیدا کرده و خریداری کنید

منبع : travel daily news

کد خبر 249251

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 1 =