استفاده ار ردیاب های الکترونیکی برای گردشگران

همه مسافران ورودی به سنگاپور از تاریخ ۱۰ آگوست موظف هستند تا ۱۴ روز با دستگاه های الکترونیکی مانیتورینگ که از سیگنال های بلوتوث و GPS استفاده می کند، در خانه قرنطینه شوند.

چمدان - این دستگاه ها به آژانس های دولتی اجازه می دهند تا حرکت مسافران را ردیابی کنند تا اطمینان حاصل شود که از قوانین قرنطینه پیروی می کنند. کسانی که تصمیم می گیرند در مراکز اختصاصی قرنطینه شوند، نیازی به تحهیز به این دستگاه نخواهند داشت.

پس از ورود گردشگران به سنگاپور، به مسافران بالای ۱۲ سال وسایل لازم داده می شوند و لازم است پس از رسیدن به محل قرنطینه خود، آنها را فعال کنند تا مکانشان در دسترس مقامات سنگاپوری باشد. از ۲۱ مارس ۲۰۲۰، از مسافران ورودی به سنگاپور خواسته شده است تا پس از ورود به این کشور، ۱۴ روز را در قرنطینه طی کنند.

کسانی که در خانه قرنطینه می شوند از طریق پیام های متنی، تماس های تلفنی، تماس های ویدیویی و بازدیدهای خانه به خانه تحت نظارت قرار می گیرند. طبق گفته دولت، در این طرح جدید هیچ صدا و فیلمی ضبط نمی شود و مکان گردشگران به صورت محرمانه نگهداری می شود.

سنگاپور

در این اطلاعیه رسمی آمده است: "دستگاه ها هیچ گونه اطلاعات شخصی را ذخیره نمی کنند و توانایی ضبط صدا یا فیلم را ندارند. داده های منتقل شده از دستگاه ها به سرورها، مانند مکان‌ها و داده های سیگنال ۴G، توسط سیستم های پیشرفته رمزگذاری محافظت می شوند. "

این سیستم محافظتی سنگاپور، مشابه رویه هایی است که در حال حاضر در هنگ کنگ و کره جنوبی وجود دارد، جایی که مسافران نیز هنگام ورود موظف به پوشیدن دستگاه های ردیابی هستند.

منبع : matadornetwork

کد خبر 249242

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 1 =