چمدان : ماهنامه تخصصی «حمل‌ونقل هوایی جهانی» (ATW) چهل‌وچهارمین «جایزه موفقیت صنعت هوانوردی مسافری» خودش را به شرکت هواپیمایی ایر- بالتیک کشور لاتویا اعطا کرد. از 44 سال قبل، شرکت‌هایی که این جایزه را دریافت می‌کنند به‌عنوان رهبر بازار هوانوردی مسافری جهان به‌ رسمیت شناخته می‌شوند و امسال این لقب از آن شرکت ایر بالتیک شد.

اما این تنها جایزه‌ای نیست که این شرکت هواپیمایی در نخستین‌ ما‌ه‌های سال 2018 دریافت کرده است به‌طوری‌ که تحلیلگران شرکت OAG هم عنوان دقیق‌ترین و وقت‌شناس‌ترین شرکت هوانوردی مسافری جهان را به ایر بالتیک اعطا کردند.

این شرکت در سال 2017 رکورد 57 میلیون پرواز سر وقت را از آن خود کرد. بررسی‌های OAG نشان می‌دهد که متوسط زمان تاخیر کل پروازهای این شرکت فقط 14 دقیقه و 59 ثانیه بوده و 90.01 درصد از پروازهای ایر بالتیک در سال 2017 سر وقت انجام شده است.

شرکت OAG، ارائه‌دهنده اطلاعات دیجیتالی و کاربردی مربوط به شرکت‌های هواپیمایی، فرودگاه‌ها، سازمان‌های دولتی هوانوردی مسافری و شرکت‌های خدماتی مسافرتی است و پایگاه داده‌هایی درباره جزییات پرواز بیش‌از 900 شرکت هواپیمایی و بیش‌از 4هزار فرودگاه را در سطح جهانی در اختیار دارد.

کد خبر 24922

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 14 =