قیمت هتل در برلین آلمان چقدر است؟

سفر به شهرهای اروپایی و بازدید از جاذبه‌های آن‌ها می‌تواند شما را با فرهنگ و تاریخ مردم آن آشنا کند. برلین را می‌توان یکی از مهم‌ترین شهرهای اروپایی در تاریخ قرن اخیر دانست؛ بنابراین خاطرات سفر به برلین و گشت‌وگذار در آن را هیچ‌گاه فراموش نخواهید کرد. اگر می‌خواهید تعطیلات خود را در این شهر شگفت‌انگیز بگذرانید، حتما سری به کاخ و پارک شارلوتنبرگ، رایشتاگ، کلیسای یادبود قیصر ویلهلم، کلیسای جامع برلین، باغ‌های جانورشناسی برلین، محله نیکلای، دروازه براندنبرگ و... بزنید. پیش از سفر به این شهر، از حدود قیمت هتل در برلین آلمان مطمئن شوید و هزینه اقامت در هتل‌های مختلف را با هم بررسی کنید.

با رزرو هتل برلین از علی بابا تخفیف‌هایی دراختیارتان قرار می‌گیرد که اقامت در این شهر را برایتان به‌صرفه‌تر می‌کند. در این مطلب با ما همراه باشید تا قیمت هتل در برلین آلمان را بررسی کنیم.

شهر برلین آلمان

شاید باورش کمی سخت باشد، اما شهر برلین ۱۸۰ موزه در موضوعات مختلف دارد. گردشگران زیادی برای بازدید از این موزه‌ها راهی این شهر تاریخی می‌شوند. شهر برلین تابستان‌های گرم و مرطوب و زمستان‌هایی سرد دارد؛ به‌این‌ترتیب بهار و پاییز برای سفر به این شهر مناسب‌تر هستند. البته برای تجربه سفری مقرون‌به‌صرفه می‌توانید سفر در تابستان و زمستان را انتخاب کنید؛ به‌این‌ترتیب هزینه کم‌تری برای اقامت می‌پردازید و شلوغی نیز شما را کلافه نمی‌کند. سیستم حمل‌ونقل عمومی این شهر تکنولوژی بالایی دارد؛ پس نیازی نیست نگران هزینه‌های سفر باشید. در شهر بزرگ برلین فضاهای سبز، پارک‌ها و جنگل‌های زیادی می‌بینید که نمای زیباتری به محیط می‌بخشند و هوایش را پاکیزه‌تر می‌کنند.

عوامل موثر در قیمت هتل در برلین آلمان

نرخ ارز: هزینه اقامت و گشت‌وگذار در برلین آلمان براساس یورو محاسبه می‌شود؛ بنابراین حتما از نوسانات نرخ ارز و قیمت لحظه‌ای یورو اطلاع پیدا کنید تا سفری به‌صرفه داشته باشید. سایت‌های رزرو آنلاین هتل همه تلاش خود را به‌کار می‌گیرند تا شما با قیمتی ثابت و با کم‌ترین تفاوت قیمت هتل محبوب‌تان را رزرو کنید. با رزرو هتل برلین از علی بابا دیگر دغدغه این تفاوت قیمت‌ها را نخواهید داشت. به‌طورکلی اقامت در هتل‌های پنج ستاره برلین ۶۴ یورو برای هرشب برایتان هزینه خواهد داشت. برای اقامت در هتل چهار ستاره در برلین آلمان باید ۳۷ یورو برای هرشب بودجه داشته باشید. اگر قصد اقامت در هتل‌های سه ستاره این شهر را دارید، باید ۳۳ یورو برای هرشب ازطریق رزرو هتل برلین از علی بابا بپردازید.

امکانات هتل:

طبیعی است هرچه امکانات یک هتل بیشتر و شرایط اقامت در آن راحت‌تر باشد، قیمت هتل در برلین آلمان بیشتر می‌شود. اگر برای اقامت در این شهر توریستی دغدغه مالی ندارید، سراغ هتل‌هایی با امکانات بالا بروید؛ به‌این‌ترتیب دردسرهای کم‌تری درطول سفر خواهید داشت. البته اگر هزینه اقامت در هتل برلین برای شما اهمیت دارد، می‌توانید از برخی امکانات غیرضروری هتل صرف‌نظر کنید. با انصراف از امکانات یک هتل و انتخاب هتلی با درجه کیفی پایین‌تر هزینه اقامت در برلین آلمان برای شما کم‌تر می‌شود و نیاز به بودجه کم‌تری برای سفر به برلین آلمان پیدا می‌کنید. معمولا هرچه یک هتل ستاره و درجه کیفیت بیشتری داشته باشد، هزینه هرشب اقامت در آن بیشتر می‌شود.

فاصله هتل تا مرکز شهر:

به‌طورکلی برای اقامت در هتل‌هایی که در مرکز شهر قرار دارند؛ باید هزینه بیشتری بپردازید. اقامت در این هتل‌ها برای مسافران راحت‌تر است؛ زیرا به مراکز اداری، دانشگاه‌ها، مراکز خرید و جاذبه‌های گردشگری نزدیک‌تر هستند. اگر این هتل‌ها را برای اقامت انتخاب کنید، هزینه بیشتری برای اقامت می‌پردازید. با اقامت در هتل‌های مرکز شهر هزینه رفت‌وآمد شما بسیار کم خواهد شد و حتی می‌توانید بسیاری از مسیرها را پیاده طی کنید. اگر بودجه کافی برای اقامت در این هتل‌ها را ندارید، سری به هتل‌های حومه برلین آلمان بزنید. این هتل‌ها با ارائه امکاناتی مشابه هتل‌های مراکز شهر هزینه کم‌تری از شما دریافت می‌کنند. با مراجعه به بخش رزرو هتل برلین (https://www.alibaba.ir/hotel/de-berlin) از علی بابا قیمت هتل‌های حومه و مرکز شهر در برلین آلمان را باهم مقایسه کنید. این نکته را درنظر داشته باشید که درصورت اقامت در هتل حومه شهر، حتما مبلغی را برای هزینه‌های رفت‌وآمد کنار بگذارید. برای اقامت در هتلی با دسترسی مناسب به مراکز و جاذبه‌های مهم برلین بهتر است هتل‌های palace berlin، intercontinental berlin و... را انتخاب کنید.

کودکان و بزرگسالان:

 بیشتر هتل‌ها در برلین آلمان برای بزرگسالان طراحی شده‌اند. اقامت در این هتل‌ها برای افرادی که کودکی در سفر همراه دارند، توصیه نمی‌شود. بیشتر این هتل‌ها خدمات مناسبی برای کودکان ندارند و بیشتر فضاهای تفریحی‌شان برای بزرگسالان مناسب است. درصورت تمایل می‌توانید اقامت در هتل‌هایی را انتخاب کنید که برای کودکان امکانات رفاهی بیشتری ارائه می‌دهند. این هتل‌ها علاوه‌بر دراختیارداشتن وسایل مناسب برای اقامت کودکان، فضاهایی نیز برای تفریح و سرگرمی‌شان درنظر گرفته‌اند. شما می‌توانید برای ساعاتی کودک‌تان را به سرویس نگهداری از کودک هتل بسپارید و گشتی در شهر بزنید. هتل‌های palace berlin، brandies و intercontinental berlin گزینه مناسبی برای سفر با کودک هستند. اگر بدون کودک سفر به برلین آلمان را تجربه می‌کنید، سری به هتل‌های q berlin،  wombats city hostel berlin و... بزنید.

کد خبر 249203