کاشت صد میلیون نهال توسط مسئولان یک موتور جستجوگر اکوزیا

اکوزیا یک موتور جستجوی معمولی نیست. طی ۱۱ سال گذشته، این شرکت دوست‌دار محیط زیست از سود خود برای کاشت درختان در سراسر جهان استفاده می کند.

چمدان - در اوایل ماه جاری، این شرکت غیرانتفاعی آلمانی با کاشت درختان جدید، تعداد نهال های کاشته شده خود را به ۱۰۰ میلیون رساند و این موضوع را جشن گرفت و این موضوع آنها را به سازمانی تبدیل کرده است که گونه های بومی و بیولوژیکی درختان گ را در سطح جهانی کاشته است. هنگامی که شخصی با استفاده از Ecosia در وب جستجو می کند، این شرکت باتبلیغات درآمد کسب می کنند، که در این مرحله برای کاشت درختان استفاده می شود. برای هر ۴۵ جستجو، درآمد کافی برای کاشت بک درخت در جایی که بیشترین نیاز را دارد، به دست می آید.

به عنوان مثال اخیراً، اکوزیا پس از آتش سوزی ویرانگر در آمازون، یک پروژه سه میلیون درختکاری در برزیل را تأمین مالی کرد. امروز این شرکت با کاشت درخت ۱۰۰ میلیونی، نقطه عطف عظیمی را به سمت مأموریت خود برای ایجاد جهانی سبز تر نشان داد.   این شرکت در توییتر خود نوشت: "متشکرم، اکوسیسی ها".  "هر درخت ما را به آینده ای متفاوت نزدیک می کند. "

 درست سال گذشته، اکوزیا با کاشت ۵۰ میلیون درخت نقطه عطف خود را جشن گرفت، بدین معنی که این شرکت تنها در یک سال تلاش های خود را دو برابر کرده است.

اکوسیا در وبلاگ خود می گوید: "۱۰۰ میلیون درخت با حذف روزانه ۱۷۷۱ تن CO۲ با بحران آب و هوا مقابله می کند. "  این درختان به فراهم آوردن زیستگاه برای حیوانات در معرض خطر، ایجاد تنوع زیستی بیشتر و تولید خاک حاصلخیز کمک کرده اند.

درختان بیشتر همچنین به معنای مزارع تولیدی و مقاوم تر است که می تواند محصول تازه ای را برای جوامع محلی فراهم کند و همچنین مشاغل پردرآمد را ایجاد کند.

اکوسیا علاوه بر کاشت بیش از ۱۰۰ میلیون درخت، نیروگاه خورشیدی خود را نیز ساخته است تا بتواند به کل سرورهای خود انرژی دهد.

کریستین کرول، بنیانگذار و مدیرعامل شرکت همچنین قول داده است هرگز این شرکت را نفروشد، بنابراین مادر زمین می تواند تا زمانی که مردم از موتور جستجو استفاده می کنند، شکوفا شود.

منبع : my modern met

کد خبر 249191

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 8 =