بیشترین مقاصد مورد جستجو برای سفر در سال ۲۰۲۱ کجا هستند؟ | امارات در صدر جدول محبوب ترین مقصد جهان در سال آینده قرار گرفت

سفر در سال ۲۰۲۰ ضربه بزرگی خورد. بسیاری از کسانی که از مسافرت در سال ۲۰۲۰ صرف نظر کرده‌اند، مشتاقانه منتظر سال ۲۰۲۱ هستند، وقتی که شیوع کرونا کاهش یابد، سفر هوایی عادی شود و مردم در واقع می توانند با آرامش از تعطیلات لذت ببرند.

چمدان - یک مطالعه جدید، با استفاده از داده های گوگل، نشان می دهد که افراد در سال آینده از سفر به چه مکان‌هایی هیجان زده هستند. داده های تکمیل شده توسط شرکت مسافرتی Kuoni، بیشترین جستجو و محبوب ترین مقصد تعطیلات ۲۰۲۱ برای ۱۳۱ کشور را نشان می دهد. به طور کلی امارات متحده عربی محبوب ترین مقصد جهان است و پس از آن کانادا، ایالات متحده و قطر قرار دارند. مصر پنجمین مقصد پر جستجو است.

 آمریکایی ها و کانادایی ها علاقه خاصی به سفر به ژاپن در سال آینده نشان می دهند، در حالی که اروپایی ها برای سفر به مالدیو متمرکز شده اند. دین هاروون از Kuoni به Lonely Planet گفت: "با وجود مراحل مختلف قرنطینه در بسیاری از نقاط جهان، این که بسیاری از ما مایل به رزرو سفر هستیم تعجب آور نیست.

جالب است بدانید که مقاصد محبوب از کشور به کشور دیگر چقدر متفاوت است ولی بیشترین تعطیلات در مالدیو رزرو شده است. " طبق داده های گوگل، مردم به مانند همیشه به مسافرت اشتیاق نشان می‌دهند، و جستجوی "تعطیلات ۲۰۲۱" از پایان ماه مارس ۱۲۴ درصد افزایش یافته است.

منبع : matador network

کد خبر 249145

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 0 =