وقتی به شما زل می‌زند ترس را احساس می‌کنید

شاز جونگ، عکاس حیات وحش، به تازگی تصاویری از یک پلنگ سیاه نادر را که در حال کاوش در جنگل کابینی در کارناتاکا در هند بوده، شکار کرده است.

چمدان - دیدن پلنگ سیاه در طبیعت بسیار دشوار است و عکاسی از آن نیز بسیار سخت و چالش برانگیزتر است. با این حال، شاز جونگ، عکاس حیات وحش متخصص در ردیابی این حیوانات است. او چهار سال گذشته را مشغول عکاسی از این گربه بزرگ بوده است، و جدیدترین تصاویر او از زیبایی با شکوه این گربه سیاه به شدت وایرال شده است.  تصاویر وی از پلنگ سیاه در حال پرسه در جنگل کابینی در کارناتاکا، هند،  اخیراً در توییتر منتشر شده، جایی که بیش از ۶۰ هزار بار به اشتراک گذاشته شده است.

 جونگ از زمانی که برای اولین بار یکی از پلنگ های سیاه را دیده است مجذوب آن شده است. جونگ می گوید: "از زمانی که چشمان من برای اولین بار این گربه زیبای سیاه را ملاقات کرد، اشتیاق من به وسواس تبدیل شد و هدف نهایی من این بود که تصاویر بیشتری از این جنگجوی تاریکی داشته باشم."  "امروز من بسیار خوش شانس هستم که می توانم فیلمی را از او برای Nat Geo WILD تهیه کنم و همچنین یک مقاله تحقیقاتی گسترده بنویسم. "  

 جونگ در طی سفر دیگری که به جنگل های کابینی داشت، از یک پلنگ سیاه را که در مزارع به صورت بی پروا در حال قدم زدن‌ بود عکس‌برداری کرد. گذراندن سالها در همان مسیر و ردیابی همان حیوان، شهود شما را تقویت می کند و این باعث می‌شود بسیاری از خصوصیات این پلنگ را بدانیدو بتوانید او را راحت‌تر بیابید. "

 می‌توانید عکس های گربه بزرگ جونگ را در اینستاگرامش پیدا کنید.

منبع : my modern met

کد خبر 249144

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 3 =