جشنواره تابستانی دبی امسال با وجود کرونا از ۱۸ تیر برگزار می‌شوند

بیست و سومین سال جشنواره سورپرایز های تابستانی دبی (DSS) بزودی کار خود را آغاز می کند و از ۹ ژوئیه تا ۲۹ اوت فعالیت خواهد کرد. دعوت از ساکنان و گردشگران برای کشف هیجان و شادی تابستان در دبی از طریق برنامه‌ای مملو از رویدادهای فراموش نشدنی، تبلیغات، سرگرمی و تجربیات و ابتکارات دیجیتالی صورت خواهد گرفت.

چمدان - احمد ال خواجه، مدیرعامل جشنواره های دبی (DFRE)، گفت: "امسال بیش از هر زمان دیگری مشتاقانه منتظر استقبال از ساکنان و بازدید کنندگان این شهر در تابستان در دبی هستیم، ضمن اینکه اطمینان از سلامتی و ایمنی آنها در بالاترین سطح اولویت ماست. از طریق تدابیر ایمنی اضافی که در مراکز و فروشگاه های خرده فروشی اعمال شده است، دبی بار دیگر محلی برای حضور گردشگران در این فصل تابستان خواهد بود و ما در کنار سایر جشنواره های تابستانی مشتاقانه منتظر نسخه موفق و ایمن DSS هستیم.

با شکوفایی شهر ما در طول هفت هفته فعالیت این جشنواره، برنامه های مردمی و تبلیغاتی خود را دوباره راه‌اندازی می‌کنیم و از طرح‌های جدید که به خریداران در همه جا اجازه می دهد تا در جشن ها شرکت کنند استقبال می کنیم.

 ۲۳ سال است که DSS راه را برای جشنواره های خرید در سطح جهانی هموار کرده و ثابت کرده است که می تواند با تغییر زمان و روندهای مختلف، تکامل یابد. تابستان امسال تفاوتی نخواهد داشت، زیرا این جشنواره همزمان با خارج‌ شدن شهر از قرنطینه است و قرار است بهترین سرگرمی و همچنین مجموعه ای از عناصر ابتکاری و فیزیکی نوآورانه را به نمایش بگذارد تا همه در تابستان سرگرم باشند.

 DSS با شرایط بی نظیر خرید، شانس برنده شدن در قرعه‌کشی، سرگرمی خانوادگی، تجربیات جدید و سرگرمی های بی پایان برای ایجاد یک فصل به یاد ماندنی در تابستان، باز می گردد.

تقویم کامل رویدادها پیش از شروع جشنواره در سایت dubai summer surprises  اعلام خواهد شد.

منبع : ttn worldwide

کد خبر 249047

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 0 =