روش های خلاقانه حفظ فاصله اجتماعی؛ از کلاه های هلیکوپتری در آلمان تا خرس های عروسکی در فرانسه

پس از پایان قرنطینه در اکثر کشورها، مراکز مختلف در سراسر دنیا به فکر راه های ابتکاری برای هماهنگی با مقررات فاصله اجتماعی هستند.

چمدان - یک کافه در آلمان با دادن کلاه های ساخته شده از فوم شنا (نودل شنا) به مشتریان، به بازگشایی مجدد خود پرداخت و از این راه اطمینان حاصل کرد که مردم دستورالعمل های فاصله گذاری اجتماعی را رعایت می کنند. پس از کاهش محدودیت های قرنطینه در آلمان، "کافه روته" در "شوِرین" اجازه بازگشایی مجدد را به دست آورد. صاحب کافه ژاکلین روته در تارنمای فیس بوک، عکسی از مشتریان محوطه بیرونی کافه در حالی که کلاه های خود را پوشیده بودند، به اشتراک گذاشت وعکس به سرعت تکثیر شد. جدیدترین ایده با برخی تفکرات خلاقانه از پاریس سرچشمه گرفته است، جایی که یک کافه با استفاده از خرسهای عروسکی غول پیکر، مشتریان خود را از هم جدا می کند.

اخیراً عکسی از صندلی فضای باز یک کافه پاریسی به صورت آنلاین به اشتراک گذاشته شد که ایده جالبی را نشان می داد. هر عروسک خرسی به اندازه کافی بزرگ است تا بتواند یک صندلی کامل را به خود اختصاص دهد، و اطمینان حاصل شود که همه کسانی که در آن مکان حضور دارند می توانند ۱ متر (۳.۲ فوت، که در حال حاضر مسافت توصیه شده در فرانسه است) از هم فاصله بگیرند. البته، این ایده های جدید در توئیتر با واکنش های منفی و مثبت فراوانی روبرو شده اند.

منبع : my modern met

کد خبر 249046

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 7 =