وحید خزایی توسط اطلاعات سپاه در فرودگاه امام خمینی بازداشت شد

وحید خزایی از مجرمان سابقه‌دار فضای مجازی، در فرودگاه امام خمینی (ره) بازداشت شد.

به گزارش فارس، خزایی که در اوایل دهه ۹۰ از به ‌اصطلاح شاخ‌های اینستاگرامی به شمار می‌رفت و با ارتباط گیری با دختران و انتشار فیلم‌های آنان در فضای مجازی شهرت یافته بود، در پی شکایت چند شاکی بازداشت شد که فیلم بازداشت موفقیت‌آمیز وی از سوی پلیس فتا در بین مردم شهرت یافت.

وی پس از تحمل یک دوره حبس کوتاه‌مدت، با رضایت برخی شکات، از زندان آزاد شد و بلافاصله به ترکیه گریخت و در این کشور نیز با تداوم فعالیت‌های مجرمانه از جمله سوءاستفاده از دختران و ترویج مصرف مشروبات الکلی و راه‌اندازی سایت‌های شرط بندی، ضمن ترویج اقدامات خلاف عفت عمومی، اقدام به خارج‌سازی مقادیر معتنابهی ارز از کشور نمود.

خزایی که از سال ۱۳۹۷ تحت پیگرد قرار داشته است، ساعتی پیش، توسط ضابطان سازمان اطلاعات سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، در فرودگاه بین‌المللی امام خمینی بازداشت شد.

وحید قاریقی معروف به وحید خزایی به دلیل اینکه از سال ۱۳۹۷ تحت تعقیب قضایی قرار داشته است بامداد امروز پس از ورد به فرودگاه امام خمینی (ره) بازداشت شد.

 وحید قاریقی معروف به وحید خزایی که در پوشش فعالیت اینستاگرامی اقدامات مجرمانه‌ای را انجام می‌داد، بامداد امروز چهار شنبه با پرواز شماره ۱۱۵ ساعت ۱:۱۰ استانبول به تهران هواپیمایی ماهان وارد فرودگاه بین‌المللی امام خمینی (ره) تهران شده بود به دلیل اینکه از سال ۱۳۹۷ تحت تعقیب قضائی قرار داشته است بازداشت شد.

کد خبر 248999

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 4 =