تصاویر نمای نزدیک از پرندگان مختلف هنگام غذا خوردن

لیزا (با نام مستعار Ostdrossel) با توجه به طیف متنوعی از پرندگان که مرتب به حیاط خانه او می‌آیند، یک دوربین در کنار دستگاه تغذیه پرندگان قرار داد (درون یک جعبه ضد آب)، تا بتواند تصاویر دوستان پرنده خود را روی دوربین ضبط کند بدون اینکه آنها را بترساند.

چمدان - لیزا به My Modern Met می گوید: "من همیشه شیفته پرندگان بوده ام، اما این سرگرمی پس از نقل مکان من به ایالات متحده آمریکا آغاز شد. "

در ابتدا لیزا شروع به گرفتن عکس برای به اشتراک گذاشتن با خانواده خود کرد، اما با گذشت زمان، او به هنر عکاسی از پرنده ها علاقه‌مند شد. او شروع به آزمایش عکاسی با دوربین های مختلف کرد که به وی اجازه می داد بدون ایجاد مزاحمت، تصاویر پرندگان باغچه خود را ضبط کند.

 او خیلی زود به مجموعه دوربین در کنار بادامک غذادهنده فعلی خود رسید که به وی اجازه می دهد در حالی که پرندگان از غذاها می‌خورند، انواع و اقسام عکس‌ها را از آنها تهیه کند.

در کنار دوربین تغذیه کننده خود، لیزا همچنین از دوربین Birdsy برای ضبط فیلم استفاده می کند. این سیستم از هوش مصنوعی برای شناسایی گونه های پرنده و حیوانات وحشی برای ضبط تصاویرشان استفاده می کند.

 لیزا می گوید: همه چیز هنوز در حال تحول است، من به شکل مداوم در حال جستجو و تحقیق درباره چگونگی بهبود امور یا امتحان کردن چیزهای مختلف هستم و دیدن اینکه چقدر عکس ها و فیلم های من مردم را خوشحال می کند، بخش بزرگی از آن است. 

تماشای گونه‌های متفاوت پرندگانی که از باغ لیزا بازدید می کنند شگفت آور است. او حتی سنجاب ها را نیز با دوربین خود شکار کرده است! برخی از عکس هایی که لیزا از پرنده های باغ خود شکار کرده است را در زیر مشاهده کنید.

منبع : my modern met

کد خبر 248988

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 10 =