کتابخانه چیزها در لندن، جایی که می‌توانید تقریباً هر چیزی را قرض بگیرید! | به جای خرید کردن قرض بگیرید!

این کتابخانه تقریباً همه چیزهایی را که مردم روزمره نیاز دارند، شامل ماشین آلات دریل، چرخ خیاطی، تلویزیون، پروژکتور، دستگاه بستنی‌ساز، تلسکوپ، نردبان و حتی اره است.

چمدان - با شعار قرض گرفتن روش خرید جدید است، این یکی از آن جاذبه‌های نه چندان مشهور لندن است که حتما باید از آن دیدن کنید. کتابخانه اشیاء لندن از سال 2014 به عنوان یک کتابخانه عمومی شروع به کار کرد و با کمک یک کمپین جمع آوری کمک مالی می‌تواند به یک نهاد مستقل تبدیل شود.

این کتابخانه تقریباً همه چیزهایی را که مردم روزمره نیاز دارند، شامل ماشین آلات دریل، چرخ خیاطی، تلویزیون، پروژکتور، دستگاه بستنی‌ساز، تلسکوپ، نردبان و حتی اره است. بنابراین بله، هدف این است که مردم را از خرید متوقف کنند وقتی که خیلی خوب می‌توانند قرض بگیرند! هدف همچنین ترویج استفاده از منابع مشترک و جلوگیری از خرید مردم و در نتیجه احتکار بیشتر است.

از راه ارزان‌تر از خرید چیزهای جدید، این کتابخانه به همه امکان می‌دهد تا با پرداخت مبلغی از وسایل قرض بگیرند. غیر از این، به ایجاد جامعه‌ای با اهداف مشترک نیز کمک می‌کند.

کتابخانه اشیاء در کریستال پالاس در جنوب لندن واقع شده است و اگر به دنبال مینیمالیسم در زندگی هستید، قطعاً خواستار بازدید از این مکان خواهید بود.

timesofindia.indiatimes.com

کد خبر 248986

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 8 =