ابهام تازه در مرگ قاضی منصوری؛ جسد در لابی هتل دوک بود؟ | آیا امکان پرت شدن از راهروی هتل وجود دارد؟

خبرنگار رادیو فردا که نخستین بار خبر مرگ غلامرضا منصوری را اعلام کرد در اطلاعات جدیدی مدعی شده است که قاضی منصوری در لابی هتل محل اقامتش پیدا شده و احتمالا پنجره ای در کار نبوده، چرا که در تصویر منتشر شده، جسد آقای منصوری را به بیرون از هتل دوک می‌آورند.

چمدان : آدلینا رادولسکو نوشته است: ما سه اعلان از سوی پلیس داشتیم. اول گفتند که کسی در هتل دوک DUKE از ارتفاع پرت شده. البته اشاره‌ای نشده بود که از پنجره یا مثلا از پلکان؛ و اشاره نشده بود که این اتفاق بیرون یا درون هتل افتاده است.

بعدتر در یک اعلان رسمی، پلیس اعلام کرد که این اتفاق برای یک ایرانی ۵۲ ساله رخ داده که از سوی برخی مقام‌های کشورهای دیگر تحت تعقیب بوده است.

ولی به طور غیررسمی منابعی از پلیس به ما گفتند که این فرد از پنجره سقوط کرده است. آن‌ها همچنین به ما گفتند که در حال تحقیق درمورد احتمال خودکشی یا قتل هستند، اینکه ممکن است کسی او را از پنجره به پایین پرت کرده باشد.

بعدتر که عکس‌های عکاس یک خبرگزاری بسیار معتبر منتشر شد، و نشان می‌داد افراد پلیس جسد را به بیرون از هتل می‌آورند، من دوباره از پلیس سوال کردم که جسد دقیقا کجا پیدا شده بود، داخل هتل یا بیرون از آن؟ سخنگوی پلیس بخارست از طریق اس ام اس گفت، او در مقابل در ورودی لابی و داخل هتل پیدا شده است.

تصاویر راهروی هتل دوک:

راهروی هتل دوک

راهروی هتل دوک

واپسین تماس بازپرس با قاضی منصوری چه زمانی بود؟

وکیل غلامرضا منصوری در توضیحاتی به «اعتماد» گفت که خانواده بازپرس فقید هم از طریق رسانه‌ها از درگذشت او مطلع شده‌اند. او همچنین گفته بلافاصله پس از اطلاع از درگذشت موکلش، آخرین ارتباطات اینترنتی خود را با او بررسی کرده و متوجه شده که اپلیکیشن واتس‌آپِ بازپرس فقید دست‌کم تا ساعت ۱۵ و ۱۵ دقیقه فعال بوده و احتمالا او تا همان حوالی از واتس‌آپ خود استفاده کرده است.

این وکیل دادگستری همچنین گفته است: «خانواده آقای منصوری آخرین بار ساعت ۱۱ روز جمعه با او تماس داشته‌اند که حال‌شان مساعد بوده است.» این وکیل دادگستری همچنین گفته است: «دولت و پلیس رومانی مسوول حفظ جان موکلم بوده‌اند و باید پاسخگو باشند.»

کد خبر 248958

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 0 =