فرودگاهی در تایوان برای وانمود کردن سفر و پرواز خیالی بازگشایی می‌شود | تور یک روزه رفتن به فرودگاه!

خطوط امنیتی فرودگاه را به خاطر دارید؟ به یاد دارید زمانی که باید کفش های خود را در انتهای نوار نقاله اسکنرهای امنیتی قرار می‌دادید؟ به خاطر می‌آورید که توسط مامور امنیتی بازدید بدنی انجام می‌شد؟

چمدان - فرودگاه سونگشان در تایوان به مردم کمک می کند تا به یک مسافرت فرضی بروند. برای مسافرانی که آرزوی روزهای سفر را دارند، فرودگاه سونگشان تایپه به ۹۰ نفر این فرصت را می دهد تا وانمود کنند که قصد رفتن به تعطیلات را دارند. این فرودگاه میزبان تورهایی است که به مردم اجازه می دهد بدون رفتن به جایی، به فرودگاه بروند. این تجربه نیم روزه شامل یک تور در فرودگاه، یک تجربه سفر جالب و سرانجام، فرصت سوار شدن و سپس پیاده شدن از هواپیما است.

چی چینگ وانگ، معاون مدیر فرودگاه تایپه سونگشان به سی ان ان گفت: "افرادی که فرصتی برای پروازهای بین المللی در سونگشان را نداشتند، می توانند از این فرصت استفاده کنند تا اطلاعاتی در مورد روند شبانه روزی کار دراین‌فرودگاع و امکانات خدماتی مربوطه کسب کنند. " این تورها در تاریخ های ۲، ۴ و ۷ ژوئیه برگزار می شود. سونگشان فرودگاه اصلی بین المللی تایپه نیست.  سال گذشته، این فرودگاه در مقایسه با ۴۶.۵ میلیون مسافر فرودگاه بین المللی تایوان در سال ۲۰۱۸ از ۶.۲ میلیون مسافر در سال استقبال کرده است. پروازها از یونگشان به طور معمول به مقصد داخلی یا برخی از کشورها نظیر چین، ژاپن و کره جنوبی است.

 تایوان تنها ۴۴۳ مورد ابتلا به ویروس کرونا و تنها هفت مورد مرگ ناشی از آن را گزارش کرده است. به گفته دیپلمات، این کشور تعداد کم مبتلایان خود را مدیون روش های مختلف پیشگیری، از جمله فاصله گذاری اجتماعی و بستن مرزهای خود در اواسط ماه مارس است. اتباع خارجی هنوز اجازه ورود به تایوان را ندارند و این قلمرو هنوز هیچ برنامه ای برای بازگشایی مرزهای خود اعلام نکرده است.

منبع : travel and leisure

کد خبر 248955

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 2 =