کاخ ورسای فرانسه با اقدامات جدید ایمنی بازگشایی شد

بازدید کنندگان از کاخ مشهور ورسای ملزم به رزرو و پوشیدن ماسک صورت خواهند بود. یکی از محبوب ترین جاذبه های فرانسه دوباره و با چند تغییر کوچک باز شده است.

چمدان - کاخ ورسای که در حدود یک ساعت خارج از پاریس واقع شده است، به دلیل اقدامات قرنطینه برای مبارزه با شیوع ویروس کرونا در این کشور، از ماه مارس بسته شده بود.

در حالی که هیچ کس نمی‌توانست از نقاط دیدنی و قابل توجه آن (به عنوان یک توریست) بازدید کند، این کاخ تورهای مجازی را برای علاقه‌مندان خود ارائه کرده بود.

 در حالی که بسیاری از مرزها هنوز بسته است، طبق گفته Lonely Planet، فرانسه شروع به بازگشایی مشاغل کرده و به مردم این کشور اجازه می دهد تا آزادانه به اماکن مورد نظر خود بروند.

 مانند بسیاری از جاذبه های محبوب دیگر، این موضوع شامل کاخ نمادین ورسای نیز می شود.

 اکنون، بازدید کنندگان باید یک زمان رزرو کنند تا کاخ بتواند موارد ایمنی همانند فاصله اجتماعی را رعایت کند. علاوه بر این، پوشیدن ماسک در حال حاضر برای بازدید کنندگان بالای ۱۱ سال اجباری است و بازدید کنندگان باید طبق مسیری مشخص از مجموعه دیدن کنند. موسیقی در باغ ها از سر گرفته می شود، هرچند نمایش فواره ها در شب وجود نخواهد داشت. کنسرت ها و اپرا هایی که برای این تابستان برنامه ریزی شده بودند یا لغو شده اند یا دوباره برنامه ریزی می شوند.

 حتی با بازگشایی مجدد، کاخ قطعاً تحت تأثیر مشکلات اقتصادی قرار خواهد گرفت. طبق گزارش رویترز، در سال ۲۰۱۹، ۷۵ درصد از درآمد کاخ از فروش بلیت حاصل می شود و چهار نفر از ۵ بازدید کننده از کشورهای دیگر می آیند.

منبع : travel and leisure

کد خبر 248952

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 5 =