پاریس قصد دارد پس از قرنطینه به یک شهر ضد تراکم و ضد آلودگی تبدیل شود

آن هیدالگو، شهردار این شهر، به وضوح در بیانیه‌ای گفته است که مقامات در پاریس علاقه‌مند هستند اقدامات ضد آلودگی و ضد تراکم را که آنها هنگام قرنطینه اعمال کردند را حفظ کنند.

درحالیکه پاریس در حال برنامه‌ریزی برای کم کردن محدودیت‌های قرنطینه است، مقامات توجه ویژه‌ای به آینده شهر دارند، از این گذشته، شیوع ویروس درواقع چیزهای زیادی در مورد بشریت به انسانیت آموخته و نیاز فوری برای محافظت از تجربه آن دارد. بنابراین، پس از کووید 19، می‌توانید انتظار داشته باشید که پاریس یک شهر دوستانه تر با عابر پیاده، ضد آلودگی و ضد تراکم باشد. حتی اگر آن به عنوان یک رویا به نظر برسد، کمی کار می‌تواند به هر شهری کمک کند تا هوشیارتر شود.

پاریس قصد دارد بعد از قرنطینه به یک شهر ضد تراکم و ضد آلودگی تبدیل شود

آن هیدالگو، شهردار این شهر، به وضوح در بیانیه‌ای گفته است که مقامات در پاریس علاقه‌مند هستند اقدامات ضد آلودگی و ضد تراکم را که آنها هنگام قرنطینه اعمال کردند را حفظ کنند. احتمالاً با دیدن تأثیرات مثبتی که بر شهر و کل محیط داشته است. شهردار پاریس فکر می‌کند حفظ این امر در روزهای آینده نیز مهم است.

پاریس قصد دارد بعد از قرنطینه به یک شهر ضد تراکم و ضد آلودگی تبدیل شود

براساس گزارش‌ها، یکی از نمادهای پاریس، Rue de Rivoli که یک جاده 3 کیلومتری است و از لوور شروع می‌شود، شامل ممنوعیت اتومبیل در طول فصل تابستان خواهد شد. این ممنوعیت می‌تواند بعداً دائمی شود. شهردار آن هیدالگو همچنین ابراز علاقه کرده است که مسیری را بطور اختصاصی به دوچرخه اختصاص دهید، در حالی‌که مسیر دیگری برای اتوبوس‌ها، تاکسی‌ها و وسایل نقلیه ضروری در نظر گرفته خواهد شد.

timesofindia.indiatimes.com

کد خبر 248937

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 4 =