عکس هایی بی نظیر و درخشان از قطب جنوب و رنگ آبی فریبنده آن

عکاس استرالیایی، لی کندی در میان تمام زیبایی های این مکان متروک، انرژی خلاقانه خود را در عکس گرفتن از نور بی نظیر قطب جنوب و بازتاب آن از سطح یخی محیط متمرکز کرده بود. نمونه کارها حاصل شده، نمای چشمگیر در این منظره باشکوه است.

چمدان -

 کندی گفت: "نکته جالب در مورد نور در قطب جنوب، غایب به نظر رسیدن نور خورشید بود."  به نظر می رسد یخ و برف منبع نور خاص خود هستند. یک کیفیت درخشان، حتی وقتی که خورشید در آتجا نمی درخشد، آشکار بود. به این‌دلیل هرچه که یک منظره چشمگیر و جذاب باشد، جذاب تر به نظر می‌رسد. "

 عکس های کندی گرفته شده با جزئیات زیاد، به صحنه ها تجسم می بخشد. تکه های نقره ای از یخ شناور در آب و رنگ آبی خاکستری آنها در تضاد با زمین پوشیده از برف در پس زمینه است.   کندی با ترکیب نور و سایه، سطوح یخی را برجسته می کند و بیننده را به دیدن همه جزئیات دعوت می کند.

 این کار ادای احترام به محیطی است که به آرامی در حال از بین رفتن است و همچنین هشداری است نسبت به شکنندگی قطب جنوب. کندی امیدوار است که عکس هایش به دیگران یادآوری کند که هرگونه تغییر کوچکی که می توانیم برای حفظ این محیط بی نظیر برنامه ریزی کنیم، تلاشی است که ارزش انجام آن را دارد.

دیگر عکس های لی کندی، عکاس استرالیایی، که اخیراً وقت خود را در قطب جنوب گذرانده است را در ‌ادامه ببینید:

منبع : my modern met

کد خبر 248923

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 4 =