ویژگی های ساک های مسافرتی و چمدان ‌های دلسی چیست؟

خوب مطالب زیادی راجع به ساک های مسافرتی خوندیم و یا حداقل همه ما یک ساک مسافرتی در خانه داریم که تجربه استفاده از آن را داشته باشیم.

شما ممکن است سفرهای طولانی مدت خیلی کم برید ولی مسافرت های یکی دو روزه زیاد. اینجاست که ساک مسافرتی خیلی به کارتون میاد، پس بهتره تا انتهای این متن را بخونید تا بتونید اطلاعات مفید و بروزی در رابطه با ساک های مسافرتی پیدا کنید.

مدل های ساک های مسافرتی

ساک های مسافرتی در دو مدل چرخ دار و بدون چرخ در بازار موجود است که  بستگی به حجم لوازمی که میخواین با خودتون ببرید میتونید این مورد را انتخاب کنید. قاعدتا" ساک مسافرتی چرخدار حمل راحت تری نسبت به مدل دستی آن داره. این ساک های چرخدار در دو مدل  دوچرخ  و چهارچرخ موجوده که معمولا ساک مسافرتی چهارچرخ خیلی روان تر کنار شما حرکت می کنه.

سایز ها و وزن ساک های دستی و چرخدار مسافرتی

ساک های مسافرتی در سایز های مختلف موجود است، مثلا سایز کوچک (حجم ۷ الی ۱۰ کیلوگرم)، متوسط (حجم ۲۰ الی ۲۳ کیلوگرم) و بزرگ (۲۵ الی ۳۰ کیلو گرم) که تقریبا حجم خوبی را برای جا گیری لوازمتون بهتون میده.

یه حسن خوبه سایز کوچک ساک های سفری را علاوه بر مسافرت های دو سه روزه، داخل کابین هواپیما هم می تونید ببرید بدون اینکه معطل بار بشین. برای دیدن این نمونه ساک ها کلیک کنید.

از ویژ گی های مهم ساک مسافرتی وزن سبک است که می توانید به راحتی حمل و نقل کنید بدون اینکه چالش اضافه بار داشته باشید. وزن این ساک های دستی معمولا ۱ الی ۱.۵ کیلو و وزن ساک های چرخدار ۳ الی ۳.۵ کیلو هست. همینطور ساک های سفری و یا چرخدار خیلی راحت جمع میشه و قابلیت نگه داری تو کمد، زیر تخت یا پشت درب اتاق را داره بدون اینکه فضای زیادی برای نگه داری بخواد خیلی راحت همه جا قرار میگیره. بعضی از این ساک های مسافرتی دلسی قفل هوشمند TSA هم داخلش داره که میتونید درمواقعی که لازمه ازش استفاده کنید. ساک های مسافرتی معمولا بند دوشی هم داره که کمک می کنه مواقعی که نمی خواین ساک دستتون بگیرید از حالت دوشی اون استفاده کنید.

کاربرد ها و ویژگی های ساک های مسافرتی دلسی

خوب دلسی ساک دستی هایی تولید کرده که خیلی راحت می تونید به عنوان ساک نوزاد و مادر، ازش استفاده کنید. دهنه این کیف راحت باز میشه و به راحتی می تونید داخلش چیدمان کنید و طراحی داخلی آن باعث میشه بتونید لوازمتون مرتب بذارید و بردارید بدون اینکه ساک تون بهم بریزه، جیب های بیرونی این ساک ها هم برای دسترسی سریع به لوازمتون واقعا" کاربردیه.

یک قابلیت خوب دیگش قابل شستشو بودنشه که از همه مهمتره  وهر وقت که لازم شد می تونید ساک همراهتون را بشورید.

از ساک های مسافرتی می توانید استفاده های دیگری هم داشته باشید مثلا" افرادی که به باشگاه میرن یا افرادی که اضافه بار دارند و می خواهند لوازمشون داخل چیزی قرار بدهند این ساک ها چون حجم زیادی نمی گیرد و جمع هم می شوند می توانید خالی ببرند و زمان برگشت از سفر داخل آن را پر کنند.

خوب بعضی از افراد هم فکر می کنند که ساک مسافرتی خیلی زیبا نیست اما طراحی جدید دلسی نظرتون را حتما تغییر میده چون طراحی های ساک های سفری آن با چرم است مانند مدل چاتلت پلاس دلسی که زیبایی آن را دو چندان می کنه و افرادی که دنبال کار خاص و لوکس هستند خوب این مدل واقعا" به کارشون میاد.

مدل ساک دستی استارک تریپ دلسی که گارانتی مادام العمر داره یکی از ساک های بادوام و متمایز دلسیه، پارچه آنتی باکتریال که میکروب را به خودش نگیره و خیلی راحت هم تمیزبشه، این مدل که مربوط به سال ۲۰۱۵ بوده از کارهای برجسته طراح معروف فرانسوی فیلیپس استارک هست که طراحی این ساک مسافرتی را متمایز کرده است.

بعضی از این ساک های مسافرتی جای لپ تاپ هم داره برای افرادی که معمولا" سفر های کاری می روند و مدارک و لپ تاپ همراهشون هست مانند مدل مونت روژ که داخل ساک ضربه گیر لپ تاپ طراحی شده تا بتونید به راحتی لوازم کاریتون داخلش قرار بدید.

یکی دیگه از ویژگی های ساک های دلسی، قابلیت ثبت یا (ریجستر کردن) آن داخل سایت دلسی فرانسه است که اگر گم شد یا دزدیده شد داخل فرودگاه بتونید راحت تر پیداش کنید به این معنی که قبل از سفرباید به اسم خودتون ثبتش کنید. تا از این طریق بتونند چمدان در صورت پیدا شدن بهتون برگردونند. این ویژگی برای افرادی که دائم السفرند خیلی کاربردیه.

بعضی از ساک های مسافرتی این قابلیت را داره که بتونید ساک دستی را روی چمدان خودتون موقع سفر قرار بدید که این موضوع کمک می کنه بتونید تعداد بیشتری ساک و چمدان با خودتون حمل کنید و سنگینی اون را هم احساس نکنید.

جنس چمدان و ساک های مسافرتی دلسی

جنس این پارچه ها معمولا" پلی استر و پلی آمید هست پس از جهت دوام و گارانتی خیالتون راحت باشه که به راحتی به مشکلی نمیخوره، مثلا" اگر زیپ و دوختش هم به مشکل بخوره گارانتیش اینجا کمکتون می کنه و میتونید از خدمات ساک مسافرتی دلسی استفاده کنید برای اطلاعات بیشتر برای گارانتی محصولات به سایت ایران دلسی مراجعه کنید.

این جنس پارچه ها معمولا" ضد بارون است و آب بارون به راحتی به داخلش نفوذ نمیکنه. بعضی از این ساک ها قابلیت کوله شدن هم داره که باعث میشه بتونید راحت تر ساک نوزاد را حمل کنید و مورد دیگه این که این ساک فقط مخصوص نوزاد نیست که برای یک مدت کوتاه به دردتون بخوره این ساک را می تونید تا اینکه کوچلتون بزرگ بشه هم به عنوان ساک همراه خودتون ازش استفاده کنید.

قیمت ساک های مسافرتی

اختلاف قیمت های ساک های مسافرتی معمولا" به خاطر جنس پارچه و یراق آلاتی هست که روی هر ساک مسافرتی کار شده مثل چرخ، دسته ترولی، تو دوزی داخل ساک و مدت زمان گارانتی تو قیمت آن تاثیر داره و همچنان ساک های مسافرتی به نسبت چمدان اقتصادی تر است پس کسانی که دارند مهاجرت می کنند و تعداد زیادی ساک و چمدان لازم دارند این ساک ها براشون بصرفه تره برای خرید اینترنتی ساک مسافرتی به سایت ایران دلسی مراجعه کنید:

https://www.irandelsey.ir/

کد خبر 248864