۵ شهر برتر کانادا از دید گردشگران را کدامند؟ | جایگاه تورنتو و کبک در بهترین شهرهای جهان کجاست؟

مجله Travel + Leisure همه ساله برای بررسی بهترین شهرهای جهان، از خوانندگان خود می خواهد تا تجربیات سفر خود سراسر جهان را برای آنها ارسال کنند. نظرات در مورد شهرهای برتر، جزایر، کشتی های مسافرتی، خطوط هوایی و سایر موارد برای این مجله ارسال می‌شود. خوانندگان، شهرها را از نظر مناظر و نقاط دیدنی، فرهنگ، آشپزی، دوستانه، خرید و ارزش کلی خود ارزیابی می‌کنند.

چمدان - در لیست این مجله ونکوور در رده دوم قرار گرفته است. ونکوور شهر ساحلی مهمی در کانادا است که در منطقه لوئر مین‌لند در استان بریتیش کلمبیا واقع شده است. این کلان‌شهر یکی از متنوع‌ترین گوناگونی و گستردگیِ زبانی و نژادی کانادا را دارد. ونکوور همواره به عنوان یکی از پنج شهر برتر دنیا از لحاظ کیفیت و قابلیت زندگی انتخاب شده‌ است و مجله اکونومیست برای ۵ سال متوالی ونکوور را در صدرِ فهرستِ زیست پذیرترین شهرهای دنیا از لحاظ کیفیت زندگی، و بهترین شهر دنیا برای سکونت انتخاب کرده است.

در حالی که جنگل‌داری بزرگترین صنعت ونکوور محسوب می‌شود، این شهر به دلیل طبیعت منحصر بفردش مشهور شده‌ است. صنعت گردشگری ونکوور به عنوان دومین صنعت پر رونق این شهر شناخته می‌شود و از سراسر جهان تورهای ونکوور به مقصد این شهر رویایی برگزار می‌شوند.

ونکوور

شهر تورنتو که در لیست جایگاه پنجم را کسب کرده است، مرکز استان اونتاریو و بزرگترین شهر کانادا است. این شهر جاذبه های دیدنی و متفاوتی برای هر سلیقه ای دارد. از موزه ها و گالری ‌های مختلف گرفته تا برج معروف ‌CN Tower‌ و جزیره های تورنتو که هرکدام زیبایی خاص خود را دارند. بسیاری از این جاذبه ها نزدیک به هم هستند و فقط با کمی ‌قدم زدن به آن‌ها می‌رسید. همچنین سیستم متروی بسیار خوب تورنتو گشت و گذار را برای گردشگران آسان کرده است. ‌ ‌

تورنتو

مونترال در فهرست به مقام سوم رسید. این شهر با جشنواره های موسیقی، اپرا، موزه ها، بندر قدیمی و جذاب شهری جذاب در کانادا به حساب می آید.  

مونترال

کبک در لیست به عنوان بهترین شهر کانادا انتخاب شده است. خوانندگان بهانه‌های زیادی برای عشق ورزیدن به کبک پیدا کردند، از بناهای معروف آن (بسیاری از آنها در Old Old Quebec،  میراث جهانی یونسکو واقع شده است) گرفته تا هتل های بزرگ آن (Fairmont Le Château Frontenac).

یکی از خوانندگان این مجله نوشت: حتی در اعماق زمستان، شهر هنوز هم جذابیت های خود را دارد و برای دوستدارانش، کبک سیتی بهترین است، چه با خیابان های سنگفرش و چه با کافه ها و قهوه‌خانه‌های کلاسیکش. یکی دیگر از خوانندگان نیز نوشت: شما احساس می کنید در پاریس هستید.  

کبک سیتی

فهرست زیر را بخوانید تا دریابید که کدام شهرها بیشترین امتیازات را کسب کرده‌اند.

 ۵-  تورنتو

امتیاز: ۸۰.۵۲

 ۴-  ویکتوریا

امتیاز: ۸۲.۱۰

 ۳-  مونترال

امتیاز: ۸۲.۲۳

 ۲-  ونکوور

امتیاز: ۸۲.۵۸

 ۱-  کبک

امتیاز: ۸۴.۴۹

منبع : Travel&Leisure

کد خبر 248827

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 0 =