ایده تازه برای صندلی‌های هواپیما در دوره کرونا | وقتی ژانوس، خدای دو صورت رومی به کمک صنعت هوانوردی می‌آید

نمایشگاه بین‌المللی هواپیمای امسال در هامبورگ،که در ابتدا برای اولین هفته از آوریل برنامه ریزی شده بود، به دلیل بیماری همه گیر کروناویروس لغو شد. اما این باعث نشده است که صنعت از فکر راه حل‌هایی که به مسافران کمک کند دوباره با خیال راحت پرواز کنند، جلوگیری کند.

چمدان - Aviointeriors SpA دو طرح معرفی کرده است که اولین مورد آن دارای یک صندلی میانی است که به عقب برگشته و با یک سپر پلاستیکی محصور است، که باعث می‌شود تمام مسافران از نظر اجتماعی فاصله بهتری داشته باشند و فضای بیشتری به سرنشینان صندلی میانه بدهند. سازنده صندلی هواپیما ایتالیایی، با الهام از خدای دو صورت رومی، صندلی را ژانوس لقب داد.

صندلی‌های هواپیمای ایده آل برای دوره کرونا ویروس

گرچه Aviointeriors می‌گوید صندلی ژانوس می‌تواند از همان جای کابین به عنوان صندلی‌های معمولی استفاده کند، اما پیکربندی رو به جلو - عقب ممکن استدر سرویس غذا یا تخلیه در مواقع اضطراری مشکل ساز شود.

صندلی‌های هواپیمای ایده آل برای دوره کرونا ویروس

خطوط هوایی ممکن است اکنون این چشم انداز را با سرعت بیشتری در آغوش بگیرند، زیرا می‌توانند با این رویکرد فاکتورهای بار بیشتری داشته باشند - از بین بردن یک یا دو ردیف می‌تواند زیان بیشتری برای آنها داشته باشد.

Aviointeriors همچنین سپری را ارائه می‌دهد که می‌تواند بر روی صندلی‌های معمولی نصب شود. کیت "Glassafe" یک پیله در اطراف هر مسافر ایجاد می‌کند تا مسافران بتوانند در کنار هم قرار بگیرند.

این شرکت هر دو پیشنهاد محصول را ثبت اختراع کرده است و می‌گوید آماده است تا به مرحله تولید برسد.

صندلی‌های هواپیمای ایده آل برای دوره کرونا ویروس

منبع : forbes.com

کد خبر 248785

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 9 =