برنامه هاوایی برای رونق گردشگری: "امن ترین مکان در جهان" هستیم

 در ماه مارس، هاوایی گردشگری نپذیرفت. سپس آنها برای جلوگیری از شیوع کرونا، شروع به پرداخت بلیت هواپیمای گردشگران کردند تا آنها هاوایی را ترک کنند.

 این ایالت یک قرنطینه دو هفته ای برای همه مسافران ورودی اعمال می کند. به همین دلیل شرکت های هواپیمایی تعداد خدمه خود در پرواز به هاوایی را دو برابر کرده اند. خدمه از هواپیما پیاده نمی شوند. از آنجا که آنها واقعاً "وارد" هاوایی نمی شوند، می توانند از قرنطینه نجات پیدا کنند. تعدادی از خدمه در پرواز به هاوایی استراحت می کنند و تعدادی دیگر از خدمه در راه خانه استراحت می کنند.

اکنون ایالت هاوایی با کمتر از ۷۰۰ مورد تأیید شده و فقط ۱۶ مورد فوت یکی از موفق ترین ایالات موفقیت خود را جشن می‌گیرد و از یک کمپین جدید برای بازاریابی گردشگری استفاده می‌کنند. هاوایی قصد دارد تا خود را به عنوان "امن ترین مکان در جهان" به گردشگران معرفی کند.

 اما پیش از استقبال از گردشگران، این ایالت انتظار دارد:

۱-طرحی را برای شناسایی مسافران آلوده هنگام ورود تهیه کنید.

۲-پروتکل هایی برای نحوه عملکرد هتل ها، رستوران ها، آژانس های اجاره اتومبیل و جاذبه های تفریحی تهیه کند.

از یک طرف آنها از این موضوع ترس و وحشت دارند که گردشگران ویروس را با خود به همراه آورند. از سوی دیگر، هاوایی به شدت به گردشگری احتیاج دارد. اگر گردشگران بتوانند در خطوط هوایی احساس امنیت کنند، شکوفایی دوباره صنعت توریسم هاوایی دور از دسترس نیست. اما اگر احساس امنیت نکنند مردم بلیت هواپیما نمی‌خرند. برای نمونه اگر افراد مجبور به استفاده از ماسک باشند، تمام مسافران احساس امنیت بیشتری می‌کنند.

منبع : viewfromthewing

کد خبر 248747

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 6 =