حیوانات در حال تسخیر شهرهایی که روزگاری قلمرو خودشان بود | کرونا به کمک محیط زیست آمد

میلیون ها نفر در سراسر دنیا که برای مدت زمانی طولانی در قرنطینه به‌سر می‌برند و تعداد زیادی از مردم نیز در حال یافتن سرگرمی های جدید هستند. پیامد این قرنطینه این است که تعداد کمتری از انسانها در خیابانها مشاهده می‌شوند و حیوانات مناطقی را که طی سال‌های گذشته توسط انسان ها اشغال شده‌اند را پس گرفته‌اند.

چمدان - اکنون انسان‌هایی که برای تماشای طبیعت به جنگل‌ها می‌رفتند، فقط لازم است از خانه بیرون بیایند. گله حیوانات اکنون به طرز جسورانه در شهرها و  روستاها در سرتاسر جهان در حال رفت و آمد می‌باشند.

در انگلستان، بزهای کوهستانی کشمیری از ماه مارس در سراسر شهر ولز به استقبال قرنطینه مردم محلی رفته اند.

در فلسطین اشغالی، روباه های قرمز در خیابان های شهر سرگردان هستند.

در شهر آدلاید در استرالیا، یک کانگورو در خیابان های متروک در مرکز شهر در حال دور زدن است. آدلاید یک شهر کوچک روستایی نیست و بیش از ۱.۲ میلیون نفر جمعیت دارد.   این کانگورو توسط دوربین های مدار بسته توسط پلیس استرالیا مشاهده شده است. کرد.

مقامات رسمی در سانتیاگو، شیلی، پس از مشاهده موارد متعددی از یوزپلنگ‌های بزرگ آمریکایی که به طور آزاد در شهر می گشتند، مشغول تعقیب آنها شدند تا آنها را از شهر خارج کنند.

 در تایلند دو گروه از میمون ها که زمانی غذایشان را از توریست ها دریافت می‌کردند به دلیل کمبود غذا به شهرها روی آوردند و به جان یکدیگر افتادند.

میمون‌های گرسنه در تایلند بر سر غذا می‌جنگند

در شمال غربی هند که به صورت ناگهانی ۱.۳ میلیارد نفر در آن قرنطینه شدند، سگهای وحشی در خیابان ها شروع به شکار گراز وحشی کردند.

گوزنهای وحشی در بعضی از مناطق معمولاً شلوغ ژاپن بسیار آسوده خاطر در حال استراحت در خیابان های تقریباً خالی هستند.

 و بوقلمون‌ها نیز در حومه چندین شهر آمریکای شمالی، از جمله باتون روژ و لوئیزیانا مشاهده شده اند.

منبع : thethaiger

کد خبر 248663

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 0 =