جشن تولد مجازی کودکان در هنگام فاصله اجتماعی و قرنطینه کرونا

سرگرمی کودکان برای والدین در هنگام قرنطینه کرونا می‌تواند چالش‌های خود را داشته باشد و مطمئناً این مسئله هنگامی سخت‌تر می‌شود که تولد آنها نزدیک باشد و نتوانید با همه دوستان خود یک مهمانی برگزار کنید.

چمدان - خوشبختانه Bedazzled Event، با جولیت اولدفیلد بازیگر برنامه Call of Midwife تصمیم گرفته است با ایجاد مهمانی‌های مجازی برای بچه‌ها، با سرگرمی‌های کامل، تولد آنها را فوق‌العاده و فراموش نشدنی سازد.

در مورد روش جدید برگزاری جشن تولد کودکان، جولیت گفته است: "ما مشتریانی داشتیم که قبلاً در این زمان برای مهمانی‌ها رزرو می‌کردند و من با داشتن یک کودک چهار ساله می‌دانم که مهمانی‌ها در آن سن چقدر مهم هستند. در این روش دوستان و خانواده می‌توانند با هم تماس بگیرند و سپس از طریق لینک ویدیویی، می‌توانند درسرگرمی‌ها شامل بازی‌ها، آواز خواندن، عروسک‌ها و شعبده بازی همراه هم باشد، حتی می‌توانیم یک شکار گنج درون خانه را سامان دهیم یا هر کس که مهمانی را رزرو کرده است به ما اجازه می‌دهد تا از یک موضوع ویژه آگاه شویم، یا اگر چیزهای مورد علاقه خاصی وجود دارد که کودک دوست دارد، ما می توانیم آنرا ترتیب دهیم تا برای او احساس شخصی داشته باشد. "

منبع :‌ hellomagazine

کد خبر 248652

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 5 =