۲۳ اردیبهشت ۱۳۹۹ - ۱۱:۱۵

کرونا چه تغییراتی در صنعت هتل‌داری ایجاد می‌کند؟

تعییراتی که ممکن است به‌ قانون هتلداری تبدیل شوند
کرونا چه تغییراتی در صنعت هتل‌داری ایجاد می‌کند؟

هتل ها در سرتاسر جهان دوست دارند که به محض فروکش کردن تهدید کرونا، به حالت عادی برگردند. با این حال، همه گیری کرونا ممکن است تغییراتی در صنعت هتل‌داری ایجاد کند.

چمدان - یکی از اولین هتل هایی که این تغییرات جدید را انجام داده است، هتل چهار فصل در شهر نیویورک است. براساس گزارش ان بی سی، این تغییرات از ماه گذشته شروع شد. وقتی‌که تای وارنر از هتلش برای پذیرایی از بیماران کرونایی و متخصصان پزشکی استفاده کرد. با این حرکت یک روش عملیاتی کاملاً جدید در هتل به وجود آمد.

قبل از ورود به هتل، باید دمای بدن میهمانان توسط یکی از دو پرستار مستقر در ورودی هتل گرفته شده باشد. ورود کسی که تب دارد به داخل هتل مجاز نیست. فقط یک مهمان مجاز به استفاده از آسانسور به طور هم زمان است. پس از ورود به هتل، سه کیسه جداگانه برای حوله های دست دوم، ملافه مورد استفاده و زباله استفاده می شود. میهمانان باید کیسه ها را در نزدیکی ورودی اتاق قرار دهند تا خدمه نیاز به ورود کامل به اتاق نداشته باشند.

مهمانانی که مایل به استفاده از سالن ورزشی هتل هستند، برای رعایت فاصله اجتماعی باید برای یک زمان خاص ثبت نام کنند.

سرویس اتاق‌ها قطع شده و رستوران هتل بسته شده است. میهمانان می توانند در یخچال و فریزر موجود در لابی، از وعده های غذایی پیش ساخته جعبه دار استفاده کنند. امکاناتی مانند، چوب لباسی اضافی، ملافه های اضافی و بالش های اضافی از اتاق ها خارج شده است.

اتاق ها تا ۲۴ ساعت پس از خروج مهمان ها تمیز می شوند، اگرچه برخی از هتل ها، مانند هیلتون، زمان نظافت و ضدعفونی اتاق را تا ۳۶ ساعت ادامه می‌دهند. در حالی که این تغییرات برای جلوگیری از خطر شیوع ویروس انجام شده، اکثر اقدامات ایمنی جدید این هتل ممکن است در هتل های سراسر جهان برای همه میهمانان اجرا شود.

تجارت هتلداری تنها صنعتی نیست که پس از کرونا نیاز به تغییر دارد. خطوط هواپیمایی نیز در حال اعمال شیوه ها و سیاست های جدید برای ایمن نگه داشتن میهمانان و کارمندان در صورت بروز بحران دیگر هستند.

منبع : travelpulse

کد خبر 248646

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 0 =