هتل‌های دوربان با عشق و امید روشن شدند

 در زمانی که به وفور به امید احتیاج داریم، هتل های النگنی و مهارانی در دوربان، سعی در افزایش امید دارند. هتل های دوربان با پیام همبستگی و امید برای تشویق مردم آفریقای جنوبی در هنگام قرنطینه نورپردازی شدند.

 چمدان - با استفاده از چراغ های اتاق، که برخی از آنها خاموش بوده و برخی دیگر برای ایجاد این تصاویر روشن شده اند، این هتل ها تصویری خیره کننده از قلب را با کلمات "عشق" و "امید" ایجاد کردند.

آنها در کنار تصویری که در صفحه فیس بوک خود ارسال کردند، عنوان داشتند: "یک پیام صمیمانه از طرف ما در هنگام قرنطینه"، و هشتگ #StrongerTogether  را اضافه کردند.

 با توجه به اینکه صنعت توریسم یکی از سخت ترین ضربه ها را به دلیل شیوع کرونا متحمل شده است، نمایش همبستگی این هتل معنای خاص  و فوق العاده ای دارد.

دربخش نظرات صفحه اینترنتی این هتل کاملاً واضح و روشن ایت که طرفداران هتل از پیامهای امیدوارکننده آنها بسیتر خوشنود هستند. یکی از کاربران فیس بوک گفته است: "پرتوی امید در این اوقات دشوار" و دیگری اضافه کرده است : “این فوق العاده است!  با تشکر از گسترش عشق و امید! "

Durban hotel lights

 آفریقای جنوبی همه هتل ها را از ۲۶ مارس تا اطلاع ثانوی غیرفعال کرد، به استثنای هتل‌هایی که تحت شرایط معافیت و خدمات اساسی، طبق دستورالعمل دولت فعالیت می کنند.

منبع : getaway

کد خبر 248579

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 12 =