دنیای جادویی بالن هوای گرم در توسکانی

یکی از به یاد ماندنی‌ترین (و غیر معمول‌ترین) راه‌های دیدن Chianti از سبد یک بالون هوای گرم است. برای به دست آوردن بهترین شرایط آب و هوایی، پروازها دقیقاً پس از طلوع آفتاب شروع می‌شوند و از ۴۵ تا ۹۰ دقیقه به طول می‌انجامند، در طی آن ساکت و بی سر و صدا بر فراز روستاهای روی تپه، قلعه‌ها و تاکستان‌ها با مناظر غیرقابل مقایسه با نمای ۳۶۰ درجه قرار خواهید گرفت که برای مایل‌های طولانی قابل مشاهده‌اند.

چمدان - توسکانی در سحر برای تحسین خارق العاده است. هر روز تعداد بیشتری از مردم بالون هوای گرم را به عنوان یک تجربه در طول تعطیلات خود انتخاب می‌کنند. علاوه بر این، پرواز با بالون فرصتی بی‌نظیر برای مشاهده جهان از دیدگاه ویژه‌ای ارائه می‌دهد.

tuscany

همچنین پرواز با بالن یک فعالیت بسیار بی خطر است و خلبانان همه استادان و متخصصان پرواز هستند. در طول پرواز می‌توانید ۳۶۰ درجه عکس یا فیلم بگیرید! از بالا گوزن‌ها، خرگوش‌ها، قرقاول‌ها، گرازهای وحشی و آنچه طبیعت نشان خواهد داد خواهید دید.

هر پرواز بالون واقعاً یک نوع خاص تجربه و همیشه یک ماجراجویی است.

 یک روز روشن برای پرواز با یک صبحانه معمولی از نان و روغن زیتون Tuscan، پنیرهای مزرعه و برش‌های سرد شروع می‌شود و با یک نوشیدنی ایتالیایی به پایان می‌رسد.

tuscany

منبع : afar.com

کد خبر 248570

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 0 =