گوشمالی عجیب پلیس هند به توریست‌ها و مسافران بی توجه به کرونا

یک پلیس در هند با مشاهده چند توریست خارجی در خیابان، آنها را مجبور کرد روی هر کاغذی که دارند، ۵۰۰ بار این جمله را بنویسند: من مقررات عبور و مرور را رعایت نکردم. خیلی عذر می‌خواهم.

پلیس هند جلوی گردشگران متخلفی را که به خیابان آمده بودند گرفت و تک تک آنها را مجبور کرد با هرچه دم دستشان هست، ۵۰۰ مرتبه بنویسند: ببخشید که به مقررات توجه نکردیم.

یک پلیس هندی، در شهر شمالی ریشیکش، جمعی از گردشگران ناقض مقررات قرنطینه را به ابتکار خودش گوشمالی داد. او با مشاهده ده توریست خارجی در خیابان، آنها را مجبور کرد روی هر کاغذی که دارند، ۵۰۰ بار این جمله را بنویسند: من مقررات عبور و مرور را رعایت نکردم. خیلی عذر می‌خواهم.

ریشیکش در حاشیه رود گنگ، از شهرهای مورد علاقه دوستداران یوگا در هند است. همکار این پلیس گفته که علت چنین تصمیمی، بی‌توجهی اکثر خارجی‌ها به مقررات منع آمد و شد در هند بود.

در ویدئویی که در رسانه‌های محلی نمایش داده شده، پلیسی دیده می‌شود که دارد به گردشگران اخطار می‌دهد و می‌گوید: امروز خیلی سبک جریمه‌تان کردم، وگرنه همه را به پاسگاه می‌بردم و توی هلفدونی می‌انداختم.

این گردشگران، اهل استرالیا، مکزیک، آمریکا و اسرائیل بوده‌اند.

معروفیت شهر ریشیکش مدیون بیتل‌هاست. این گروه موسیقی در سال ۱۹۶۸ در جستجوی معنویت و محلی برای مراقبه و مدیتشن در این شهر اقامت گزید. در حال حاضر نزدیک ۷۰۰ گردشگر خارجی در این منطقه به سر می‌برند.

در هند از اواخر ماه مارس محدودیت‌های رفت و آمد اعمال می‌شود. مردم فقط برای خرید مواد غذایی و مراجعه به داروحانه اجازه دارند خانه‌هایشان را ترک کنند. قرار است در آینده، گردشگران تنها با همراهی یک راهنمای محلی از هتل خارج شوند.

Indian police - I am sorry

بر اساس اعلام وزارت بهداشت هند، ۹۱۰۰ نفر در این کشور به ویروس کرونا آلوده شده‌ و ۳۰۰ نفر جان خود را از دست داده‌اند.

منبع: فرارو

کد خبر 248551

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 3 =