معروف ترین باغ لاله هلند در دوران شیوع کرونا، تورهای مجازی ارائه می‌دهد

هنگامی که اولین بار باغ کوکنهوف در سال ۱۹۵۰ افتتاح شد، بیش از ۲۳۶ هزار بازدید کننده برای تماشای گلها به هلند رفتند.

چمدان - باغ ۷۹ هکتاری هنوز یک مقصد مهم گردشگری از ماه مارس تا ماه مه است، هنگامی که بیش از ۷ میلیون گل لاله، سنبل، دفودیل، ارکیده و گلهای دیگر شکوفا می شوند. در سال ۲۰۱۹، بیش از ۱.۵ میلیون نفر از ۱۰۰ کشور جهان طی این بازه زمانی هشت هفته‌ای از کوکنهوف بازدید کردند. در شلوغ ترین روز، این پارک از ۴۵ هزار نفر استقبال کرد. اما امسال، این باغ مشهور جهان به دلیل بیماری همه گیر کرونا بسته شده است.

 دولت هلند اقدامات مناسب برای مقابله با کرونا را از ۱۴ مارس آغاز کرد و همه وقایع را تا اول ژوئن لغو کرد. کوکنهوف در بیانیه ای گفت، این لغو تأثیر مالی زیادی بر روی باغ خواهد گذاشت. وی گفت: "در ماه های منتهی به بهار، کارخای سخت زیادی انجام شده است تا تجربه زیبایی را به بازدید کنندگان ارائه دهیم. "

 بازدید کنندگان از سراسر جهان می توانند به لطف تورهای مجازی تولید شده توسط کارمندان پارک، مزارع معروف لاله ها و موارد دیگر را بررسی کنند. (در حال حاضر حدود ۴۰ تا ۵۰ نفر در باغ مشغول به کار هستند. معمولاً، کوکنهوف هر فصل ۱۳۰۰ نفر را استخدام می کند.)

لاله ها بخش مهمی از تاریخ هلند در ۴۰۰ سال گذشته بوده اند. گرچه شما نمی توانید بوسیله این تور مجازی متوجه عطر سنبل‌های معطر شوید، اما می توانید رنگهای زیبای این گل‌ها را تحسین کنید. بیش از ۵۰۰ نوع لاله در این گلخانه رشد می کند.

منبع : cnbc

کد خبر 248536

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 0 =