جریمه در انتظار مسافران تعطیلات عید پاک در نروژ

در صنعت گردشگری نروژ همه چیز متوقف شده است. در حالی‌که جاده‌های این کشور معمولاً با افرادی که برای تعطیلات عید پاک به کابین‌های کوهستانی می‌روند، بسته می‌شدند، اما امسال بسیار خلوت بوده‌اند.

چمدان - یکی از دلایل آن ممنوعیت بحث برانگیز ماندن در کابین در خارج از شهر است. بسیاری از نروژی‌ها صاحب خانه‌های تعطیلاتی هستند و تصمیم گرفته بودند به‌جای یک آپارتمان شهری کوچک، دوره قرنطینه را در انزوای کوه‌ها بگذرانند. با این حال، این مسئله باعث شد تا شهرداران مناطق کوهستانی را نگران کند، از ترس اینکه خدمات و امکانات محدود بهداشتی در صورت بروز شیوع بیماری به سرعت از بین بروند.

تعطیلات عید پاک در نروژ

تعطیلات عید پاک در نروژ

مقررات موقت تحت قانون کنترل بیماری‌های عفونی نروژ وضعیت حمل و نقل را در مناطق کوهستانی متوقف کرده است. در بیانیه مدیر دادسراهای عمومی، جریمه ۱۵۰۰۰ کرون نروژی (۱۳۲۰ دلار) تأیید شده است و یا برای هر کسی که ممنوعیت را نقض کند، حکم حبس کوتاه صادر می‌شود. این ممنوعیت بعد از تعطیلات عید پاک برداشته خواهد شد.

تعطیلات عید پاک در نروژ

تعطیلات عید پاک در نروژ

بسیاری از نروژی‌ها معمولاً دوره تعطیلات عید پاک را در کابین خود و یا در پیست اسکی می‌گذرانند. از آنجا که امسال هیچ گزینه‌ای باز نیست، شهر اسلو بسیار شلوغ‌تر از حد معمول است.

forbes.com

کد خبر 248535

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 4 =