لوفت هانزا، شرکت تابعه جرمن وینگ را تعطیل می‌کند

یک شرکت هواپیمایی دیگر نیز به دلیل بحران کرونا به پایان روزهای خود نزدیک می‌شود. گروه لوفت هانزا اعلام کرد که Germanwings، شرکت تابعه اقتصادی خود را تعطیل می‌کند.

چمدان - در اولین بسته تجدید ساختار این گروه که در روز سه شنبه رونمایی شد، گفته شد که این شرکت، عملیات Germanwings را به عنوان بخشی از تعمیرات اساسی تر برای گروه پروازی اصلی لوفت‌هانزا مبدل می کند. این گروه اعلام کردند که این تصمیم بخشی از ارزیابی آنها برای  بهبودی اوضاع اقتصادی پس از پایان شیوع کرونا بوده است که ممکن است سالها طول بکشد.

گروه لوفت هانزا در بیانیه ای گفت: هیئت اجرایی لوفت هانزا انتظار ندارد صنعت هوانوردی خیلی سریع به سطح قبل از بحران کرونا بازگردد. طبق ارزیابی آن، ماه ها طول می کشد تا محدودیت های سفر جهانی به طور کامل برداشته شود و سالها طول بکشد تا تقاضای جهانی برای سفرهای هوایی به سطح پیش از بحران برگردد.

لوفت هانزا

به گزارش پلین اسپاتر، Germanwings دارای ناوگانی شامل ۱۵ فروند هواپیمای A۳۱۹ بوده و اخیرا شرکت Germanwings در برخی پروازهای کوتاه مدت تحت عنوان Eurowings عمل کرده است.

گروه لوفتانزا اعلام کرد: ۱۸ فروند هواپیمای لوفت هانزا به طور دائم بازنشسته می شوند. این گروه از هواپیماها شامل شش فروند ایرباس A۳۸۰ و یازده فروند ایرباس A۳۲۰ است. با این تصمیم، لوفت هانزا نیز در مراکز خود یعنی فرانکفورت و مونیخ ظرفیت را کاهش می دهد.

خطوط هوایی در سراسر جهان برای مقابله با اثرات مداوم بحران کرونا تلاش کرده اند. در اوایل ماه مارس، هواپیمایی منطقه ای آمریکا Flybe تمام عملیات خود را متوقف کرد و شرکت هواپیمایی وابسته به سازمان ترانس ایالات متحده در ماه آوریل خدمات خود را به پایان رساند.

منبع : thepointsguy

کد خبر 248534

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 3 =