نکاتی مفید در زمینه خرید چمدان ، کیف لپ تاپ و کیف چرم بصورت اینترنتی

هر وسیله ای که در اطراف ماست نیاز دارد که یک جای مخصوص داشته باشد خصوصا برای زمانی که باید از جایی به جای دیگر حمل شود. کیف ها عمدتا وسیله ای هستند که برای حمل لوازم به کار می روند از این رو انواع و اقسام مختلفی دارند تا هر وسیله ای را درون خود جای دهند و همچنین توان حمل سالم وسیله را داشته باشند.

چمدان از جمله کیف هایی ست که برای حمل لباس و لوازم شخصی و غیره برای سفر به ما کمک می کند که انواع  و اقسام مختلف دارد و با توجه به نوع استفاده و همچنین نیاز ما دسته بندی های مخصوص به خود را دارا می باشند. می توانند جنس برزنت، تیتانیوم، الیاف مصنوعی و غیره را داشته باشد. همچنین می تواند دارای دو چرخ و یا چهار چرخ باشد و دارای سه سایز کوچک و متوسط و بزرگ نیز می باشد. داشتن دسته از دیگر مزیت های چمدان می باشد که باید حتما به آن دقت نمود.

کیف لپ تاپ نیز یک وسیله دیگر است که برای حمل لپ تاپ به صورت ایمن و راحت به ما کمک می کند. کیف های لپ تاپ با توجه به سایز لپ تاپ تغییر می کنند و همچنین می توانند دارای اشکال فانتزی و دخترانه باشند و یا اینکه تنها یک کیف رسمی و اداری باشند. می تواند به صورت دوشی و بند دار باشد و یا بهترین راحت ترین نوع آن که حالت کوله پشتی دارد و می توان به عنوان کیف لوازم نیز از آن استفاده نمود.

یکی دیگر از انواع کیف ها کیف چرم در فروشگاه 123kif می باشد که بیشتر استفاده اداری دارد و حالت لوکس و تجملی نیز دارد. این دسته از کیف های چرم معمولا رنگ هایی مانند عسلی و فندقی و قهوه ای تیره و روشن دارند که بنا به استفاده که قرار است در چه مکانی مورد استفاده قرار گیرند آن را باید انتخاب نمود.

اما برای خرید هر دو این کیف ها نیاز است که یکسری از نکات را رعایت نمود که در ادامه بیشتر در این مورد توضیح خواهیم داد.

نکاتی برای خرید چمدان

1- به طور معمول طول عمر چمدان حدود ده سال می باشد و پس از اتمام این احتمال خرابی زیپ، چرخ و دسته چمدان زیاد می شود. پس هیچ گاه فکر نکنید می توانید یک چمدان بخرید و 30 سال از آن استفاده نمایید.

2- قبل از خرید بودجه ای که مد نظر دارید را مشخص نمایید تا دچار سردرگمی نشوید. چمدان های معمولی با حداقل قیمت 300 هزار تومان شروع می شوند و حتی این قیمت تا چند میلیون تومان هم می رود.

 3- بدون شک از این موضوع آگاه هستید که هر چمدان کاربرد مخصوص به خود را دارا می باشد. پس سعی کنید خرید را متناسب با نیاز خود انجام دهید تا بتوانید استفاده مفید داشته باشید. اگر سفر کاری و کوتاه مدت دارید چمدان کوچک عالی ست و اما اگر با خانواده سفر می کنید پس چمدان بزرگ می تواند گزینه خوبی باشد.

4- مهمترین نکته در خرید چمدان، چرخ های آن می باشد. اگر چمدان بزرگ است بهتر است که دارای چهار چرخ باشد.

5- در هنگام خرید چمدان از وب سایت 123 کیف توجه داشته باشید که بدنه محکم چمدان در مقایسه با بدنه نرم وزن بیشتری دارد، اما حفاظت بیشتری از وسایل شما در مقابل ضربه یا دزدی احتمالی می کند.

6- به دسته چمدان دقت  کنید.دسته ساک و چمدان اگر بلند باشد بهتر است زیرا حمل و نقل را ساده تر می کند.

7- اگر زیاد به سفر می روید بهتر است رنگ چمدانی که انتخاب می کنید تیره باشد تا کثیفی و لک را نشان ندهد.

نکاتی برای خرید کیف لپ تاپ

1- کیفیت کیف لپ تاپ از همه چیز مهمتر است. ممکن است شما کیف گران قیمت و برند خریداری نمایید اما کیفیت چندانی نداشته باشد. بسیاری از کیف های لپ تاپ دارای ظاهری گول زننده می باشند و حتی ممکن است به قدری کیفیت پایین داشته باشند که باعث شود به لپ تاپ شما آسیب وارد شود حین حمل. پس قبل از خرید حتما از ضد ضربه بودن کیف لپ تاپ اطمینان حاصل نمایید همچنین اگر خاصیت ضد آب داشته باشد نیز یک ویژگی بسیار عالی محسوب می شود.

2- هنگام خرید کیف لپ تاپ از فروشگاه 123kif.ir حتما قسمت های مختلف کیف را بررسی نمایید. با این کار هم تمام قسمت ها و جیب های کیف را میبینید و هم می توانید از جادار بودن و ضد ضربه بودن وجود کپسول های هوا در کیف اطمینان حاصل نمایید.

3- بهتر است کیف های بسیاربزرگ و سنگین انتخاب نکنید. زیرا وزن خود لپتاپ از ۱٫۵ کیلوگرم تا ۴ کیلو می تواند باشد حال اگر کیف سنگین نیز انتخاب نمایید این حمل بار برای شما چیزی حدود۶ تا ۷ کیلو وزن خواهد داشت و بدون شک بسیار خسته کننده و سنگین خواهد بود و باعث ایجاد درد کمر و شانه برای شما می شود.

4-  کیف لپ تاپ ارزان قیمت و بی کیفیت انتخاب نکنید. سعی کنید میانه قیمت ها و کیفیت ها را در نظر بگیرید زیرا اگر کیف ارزان بخرید هم به دستگاه شما آسیب می رسد و هم زود فرسوده می شود و نیاز است دوباره برای خرید کیف هزینه کنید.

5-  کیف اگر به صورت کوله یا دستی می باشد دقت کنید که بندهای بسیار محکمی داشته باشد تا بتواند وزن لپ تاپ و لوازم دیگر را تحمل نماید و زود پاره نشود.

نکاتی برای خرید کیف چرم

اگر قصد خرید کیف چرم دارید و می خواهید جنسی با کیفیت را انتخاب نمایید بهتر است که نوع دانه کامل چرم را انتخاب نمایید.

زیرا چرم دانه‌ کامل مرغوب ‌ترین نوع چرم می باشد و استحکام بالایی نیز دارد. در پردازش این نوع از چرم ها از روش سمباده و پولیش استفاده نمی‌شود پس در واقع بافت طبیعی چرم کاملا سالم می ماند و حس می شود که ظاهر بسیار زیباتری نیز دارد.

اما در مقابل چرم ترکیبی با استفاده از تکه ‌پاره‌های چرم  با  مصنوعات دیگر مانند پلی‌اورتان و وینیل به ‌دست می‌آید. که طول عمر کمی دارد و بوی چرم اصل هم ندارد.

برای خرید کوله پشتی ، چمدان ، کیف چرم و انواع کیف لپ تاپ میتوانید به فروشگاه 123kif.ir مراجعه کنید.

کد خبر 248485