۱۰ مقصد امن برای مسافران زن تنها | قسمت اول

واقعیت این است که تنها سفر کردن به عنوان یک زن به یک کشور دیگر آنقدر که به نظر می‌رسد تهدیدآمیز نیست. اگرچه برخی از کشورها وجود دارند که اگر یک زن به تنهایی سفر کند، مطمئناً توجه بیشتری را به خود جلب می‌کند.

چمدان - به طور کلی تمایل به احترام به آداب و رسوم محلی و آگاهی محتاطانه از محیط اطراف تا حد زیادی در هیچ کجا مشکلی به وجود نمی‌آورد.

۱. ولز

این کشور در غرب انگلستان دارای منظره‌های شگفت انگیز و تاریخ فرهنگی حتی شگفت انگیزتر است. اگر به اساطیر پادشاه آرتور علاقه دارید، تعدادی از مکان‌های مهم را آنجا پیدا خواهید کرد. اگر به ورزش در فضای باز می‌روید، پیاده‌روی انفرادی را در ساحل Pembrokeshire امتحان کنید. کاردیف، پایتخت، تعدادی تئاتر (از جمله مرکز معروف هزاره)، موزه‌ها، سالن‌های ورزشی و مراکز خرید را نیز ارائه می‌دهد.

۲. کانادا

تقریباً در تمام سفرهای انفرادی در کانادا احساس امنیت خواهید کرد. در کبک، یک فرهنگ سینمایی و تلویزیونی عظیم مانند جشنواره فیلم کوتاه بین المللی و همچنین کارناوال معروف زمستانی در کبک سیتی پیدا خواهید کرد. انتاریو بزرگترین شهر کشور یعنی تورنتو را در خود جای داده است که سالن‌های تئاتر، موسیقی و کمدی با کیفیت و قابل مقایسه با شهر نیویورک را دارد.

تعداد زیاد پارک‌های ملی، از آبشارهای نیاگارا گرفته تا جنگل هزار ساله کوه Revelstoke، فرصت‌های زیادی برای پیاده روی، اردو، اسکی، گشت و گذار و ستاره نگاه کردن را به همه می‌دهد.
 

۳. کاستاریکا

این کشور برای اکوتوریست‌ها و افرادی که به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد پایداری هستند بسیار عالی است، همچنین، افرادی که به دنبال لذت بردن از تفریحات آبی هستند در پارک ملی Tortugero می‌توانند لاک پشت‌های دریا را تماشا کرده یا در موج‌های شگفت انگیز Playa Bonita گشت و گذار کنند. کاستاریکا همچنین به دلیل تعداد زیاد اسپاهای حرارتی، چشمه‌های آب گرم و دوره‌های یوگا به سرعت شناخته شده است.
 

۴. بالی

اگرچه برخی از جزایر اندونزیایی دیگر می‌توانند امن‌تر باشند، بالی چند فرهنگی از نظر مکانی بسیار مناسب و قابل قبول برای سفرهای تنهایی است. با داشتن سواحل شگفت انگیز و مکان‌های اکتشافی در زیر آب مانند ناو هواپیمابر USS Liberty، مکانی مناسب برای ماجراهای زیر دریا و غواصی است. معابد حک شده زیادی برای کشف وجود دارد، از جمله معبد معروف پناهگاه میمون مقدس.

۵. نپال

برای کاشف زن بی‌باک، طیف گسترده‌ای از فرصت‌های گردشگری ماجراجویی وجود دارد. از آنجا که ماجراجویی و اکوتوریسم بخش بزرگی از اقتصاد نپال را تشکیل می‌دهد، فرصتهای زیادی برای ملاقات با آژانس گردشگری ماجراجویی یا استخدام شرپای محلی وجود دارد تا شما را به کوهپیمایی هیمالیایی یا اکتشاف مکان‌های بکر و دست نخورده سوق دهد.

منبع :‌ordinarytraveler.com

کد خبر 248475

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 8 =