۱۰ مقصد دیدنی آمریکای لاتین | آبشار فرشته کجاست؟

آمریکای لاتین علاوه بر پایتخت های بزرگ خود، دارای مقصد های مختلفی است که باید حداقل یک بار در طول زندگی مشاهده کنید. با توجه به منطقه عظیم آمریکای لاتین، مسافران می توانند در این قاره چنان تنوعی را پیدا کنند که در یک سفر برف، دریا، جنگل و کویر را تجربه کنند.

چمدان - در اینجا ۱۰ مقصد دیدنی آمریکای لاتین را مشاهده می‌کنید.  

سالار دو یونی (بولیوی)

 سالار دو یونی واقع در جنوب غربی کشور، بزرگترین تخته نمک در جهان است. این منطقه نیمه بیابانی و آتشفشانی برای بولیوی از اهمیت اقتصادی زیادی برخوردار است. به طور خاص، ذخیره ۹ میلیون تنی از لیتیوم و سایر مواد معدنی و همچنین مناظر زیبا و فوق العاده طبیعی، این منطقه را ویژه کرده است.

ساحل جریکوکارا (برزیل)

جریکوکارا واقع در ایالت سیرا، در جوار یک دهکده ماهیگیری کوچک است که به دلیل مناظر شگفت انگیز ساحلی و فعالیت های زیادی که در آنجا انجام می شود، گردشگران را به خود جلب می کند.   جریکوکاروارا در حدود ۳۰۰ کیلومتری غرب فورتالزا واقع شده و به دلیل ساحل بزرگش مشهور است. می توانید پس از طی کردن مسیری در تپه های شنی عظیمی که به این مکان منظره ای بی نظیر و همانند بهشت می‌بخشد، به آن دسترسی پیدا کنید.

کارتاژنا (کلمبیا)

این شهر توسط یونسکو به عنوان میراث جهانی ثبت شده است. معماری ساختمانهای آن از بهترین‌ و کاملترین‌ استحکامات در آمریکای جنوبی است. کارتاژنا علاوه بر جذابیت معماری متمایز، ترکیبی از معماری جمهوری و مدرن در خود دارد و علاوه بر آن جاذبه های بسیاری از قبیل یک زندگی شبانه، جشنواره های فرهنگی، مناظر سرسبز، سواحل باشکوه، غذای عالی و هتل‌های جذابی را به شما ارائه می‌دهد.

هاوانا (کوبا)

چند سال پیش به عنوان یکی از ۷ شهر از عجایب جهان شناخته شد. هاوانا، پایتخت کوبا، شهروندان هر نقطه از جهان را به خود جلب می‌کند. مردم، معماری، میراث تاریخی، فعالیتهای مختلف فرهنگی برای همه سلیقه ها، موسیقی، آداب و رسوم و سنت های مختلف، آن را به مقصدی فراموش نشدنی تبدیل می کند.

جزایر گالاپاگوس (اکوادور)

این مکان عجیب و غریب نتیجه فوران مداوم آتشفشان های زیر آب است که حتی تا به امروز نیز ادامه دارد. با توجه به موقعیت غیرمعمول آنها، بسیاری از بی‌نظیرترین گونه های جانوری و گیاهی جهان را می توان در این جزایر پیدا کرد که توصیف آنها از نظر زیبایی بسیار دشوار است. به همین دلیل، جزایر گالاپاگوس یکی از محبوب ترین مقاصد برای همه دوستداران حیات وحش است.

سامانی (جمهوری دومینیکن)

سامانی یک گنج طبیعی است که چیزهای زیادی برای کشف در خود دارد. این جریره همچون گیاه وحشی و سبز است و دارای خلیج‌ها، آبشارها، کوه‌ها و چشم اندازهای خیره کننده طبیعی است. این شهر به دلیل سواحلش، پیاده روی در ‌دل  طبیعت و تماشای نهنگ هایش مشهور است.

کابو پولوونیو (اروگوئه)

این مکان یک منطقه حفاظت شده که در بخش روچای اروگوئه واقع شده است. کابو پولوونیو به دلیل زیبایی فوق‌العاده مناظرش از ساحل اقیانوس اطلس اروگوئه مشهور است. هیچ خیابان و جاده‌ای در آن وجود ندارد و فقط مسیرهایی از دل طبیعت وجود دارد که به خانه هایی کوچک منتهی می شود.

مندوزا (آرژانتین)

مناظر غنی و متنوع، آب های شفاف و هوای تازه باعث می شود استان مندوزا، درست در وسط یک مکان عالی، به مانند بهشتی روی زمین باشد. مندوزا واقع در دامنه کوه های آند، مکانی است که سرگرمی، طبیعت، ماجراجویی، غذا، آرامش، تاریخ، موزه ها و فرهنگ، همه را در یک مقصد به شما ارائه می دهد.

دریاچه آتیلان (گواتمالا)

این دریاچه با منشاء آتشفشانی توسط سه آتشفشان و تپه های پوشیده از جنگل های ضخیم احاطه شده است که به آن یک منظره طبیعی دیدنی و جذاب می بخشد. یک مکان مناسب برای پیاده روی است و همچنین به دلیل وجود ۱۲ شهر و روستای کوچک تحت تأثیر این میراث بومی اطراف دریاچه، مکان مناسبی برای یادگیری در مورد فرهنگ مایاها است.

آبشار فرشته (ونزوئلا)

با ارتفاع ۹۷۹ متر، بزرگترین آبشار جهان است. رسیدن به بالای آن می تواند یک چالش باشد، اما مطمئناً این بازدید ارزشش را دارد.

منبع : tourism-review

کد خبر 248471

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 5 =