جنگل‌های باستانی و مسحور کننده مادیرا با درختان ۵۰۰ ساله

جزیره مادیرا به دلیل چشم‌انداز زیبای خود که شامل کوه‌های ناهموار، آتشفشان‌ها و سواحل صخره‌ای معروف است. اما یکی از بی نظیرترین گنجینه‌های مادیرا، یک جنگل باستانی است که در هر قدم شما را به صحنه‌ای از یک افسانه منتقل می‌کند.  جنگل فانال که به دلیل مه مهیج صبحگاهی خود شناخته می‌شود، بخشی از یک جنگل باستانی است.

چمدان - در این مقاله تصاویری باورنکردنی از آلبرت دروس گنجانده شده است.

فانال بخشی از جنگل لوریسیلوا، میراث جهانی یونسکو است که به دلیل زیبایی و اهمیت اکولوژیکی بسیار معروف است. به طرز باورنکردنی، بین ۱۵ تا ۴۰ میلیون سال پیش، بخش اعظم اروپای جنوبی از این نوع جنگل های دوبل پوشیده شده بود، اما اکنون بقایای آنها را فقط در مادیرا، آزور و جزایر قناری می‌توان یافت. فانال به بازدید کنندگان این امکان را می دهد تا نمونه‌های مختلف درختان (که برخی از آنها ۵۰۰ سال قدمت دارند) را از نزدیک ببینند.

دروس در عکس‌های خود، تمام لحظات این جنگل زیبا، از غروب تا طلوع آفتاب را نشان می‌دهد. نماهای دقیق از تنه‌های پوشیده از خزه و ترکیبات خیره‌کننده از درختانِ تنها که در سراسر منظره حضور دارند، ذهن بینندگان را به این جنگل منتقل می‌کند. فانال به خصوص در فضای مه‌آلود که اغلب صبح ها در جنگل ایجاد می‌شود، زیبا است. دروس می گوید: "راه رفتن در اینجا بسیار جادویی است. در جنگلی پوشیده شده از مه ، بعضی اوقات نمی دانید که آیا در خواب قدم می زنید یا واقعیت. این جنگل چیزی است که قبلاً هرگز آن را تجربه نکرده بودم."

خوشبختانه ، به لطف یونسکو ، جنگل فانال، سالهای آینده در وضعیت بکر باقی می ماند و این درختان باستانی در پارک طبیعی مادیرا به طور ویژه محافظت می‌شوند.

منبع : mymodernmet.com

کد خبر 248444

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 1 =