اهرام ثلاثه مصر ضد عفونی شدند به امید زنده شدن گردشگری پس از کرونا

اهرام ثلاثه مصر به عنوان بخشی از اقدامات ضد عفونی مصر برای جلوگیری از گسترش کرونا استریل شده اند. یک گروه شش نفره مجهز به ماسک، لباس‌های محافظتی و تجهیزات نظافت صنعتی، محیط‌های اهرام خوفو ، خافره و منکائور را استریل کردند.

گفته شده است که این منطقه باستانی را از نظر تعمیر و نگهداری و ترمیم آماده می کنند تا در هنگام احیای گردشگری ، منطقه اهرام در حداکثر شکوه خود برای دریافت بازدید کنندگان خود باشد.

این روند ضد عفونی شامل ورودی هرم ها ، دفاتر بلیط فروشی ، مسیرهای پیاده روی و جاده های اطراف این سه بنای تاریخی و ابوالهول است. این مجتمع طی چند روز گذشته عملاً هیچ بازدید کننده ای  نداشته است زیرا مقامات تصمیم گرفتند پروازها را به حالت تعلیق درآورند و در نتیجه هیچ توریستی وارد کشور مصر نمی شود.

ضد عفونی اهرام مصر

 محی الدین ، مدیر اجرایی اهرام‌ ثلاثه عنوان داشت : "این بنای تاریخی دارای یک نوع مواد خاص است و به‌همین دلیل عملیات ضدعفونی کردن آن توسط تیمی از متخصصان ترمیم کننده انجام خواهد شد."

هفته گذشته، کارمندان بخش گردشگری در اهرام ثلاثه ، تا پایان ماه تحت قرنطینه قرار گرفتند تا اطمینان حاصل شود که دچار این‌ ویروس نمی شوند. مصر تاکنون ۴۹۵ مورد ابتلا به کرونا ویروس و ۲۴ مرگ را گزارش کرده است.

ضد عفونی اهرام مصر

منبع : 9news.com

کد خبر 248381

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 0 =