ضرر هفتاد و پنج میلیارد دلاری گردشگری هند از گسترش کرونا

بر اساس گزاش وزیر گردشگری هند به دلیل شیوع ویروس کرونا اقتصاد این کشور حدود هفتاد و پنج میلیارد دلار ضرر کرده است. به گفته منابع در چهارشنبه، ۱۸ مارس، وزارت جهانگردی به کمیته دائمی مجلس کشور هند خبر داده که شیوع بیماری کووید-۱۹ تاثیر هفتاد و پنج میلیارد دلاری بر روی گردشگری هندوستان داشته است.

چمدان -  این نشست توسط کمیته پارلمانی حمل و نقل، جهانگردی و فرهنگ در خصوص آمادگی برای مقابله با این بیماری برگزار شد و مقامات وزارتخانه های راه آهن، جهانگردی و حمل و نقل هوایی در مورد اقدامات انجام شده توسط آنها برای مقابله با این موضوع سخنرانی کردند.

وزارت جهانگردی به نمایندگی از دبیر، مدیرکل گردشگری، توضیح مفصلی داد که در آن گفته شده که در این سال تقویم که نیمی از تابستان آن گذشته است، ۷۰ درصد صنعت گردشگری در این سال تقلیل یافته است.

هند

در این بیانیه عنوان شده است که همچنین ۹۵ درصد از صنایع کوچک و متوسط ‌به سختی تحت تأثیر این بیماری قرار گرفته اند و فقط تا یک ماه دیگر قادر به ادامه کار خواهند بود که پس از آن تعطیل خواهند شد.

هند

در ادامه عنوان شده است که به دلیل این بیماری ۲۵ میلیون شغل به طور مستقیم و ۲۰ میلیون شغل به طور غیر مستقیم در شرف تعطیلی هستند که با احتساب افراد خانواده، حدوداً دویست میلیون نفر را تحت تاثیر قرار می دهد.

منبع : کوئینت

کد خبر 248345

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 0 =