آترانی، شهری کشف نشده در ساحل آمالفی ایتالیا

آترانی (Atrani) یکی از اولین استراحتگاه‌های ساحلی ایتالیا نیست که برای بازدید به فکر مسافران می‌رسد، اما اگر واقعا می‌خواهید ایتالیا را بشناسید باید به این منطقه سفر کنید. با اینکه این مکان فاصله بسیار کمی با آمالفی (یک مکان تفریحی) دارد، اما آنچنان مورد توجه گردشگران قرار نمی‌گیرد و ناشناخته باقی مانده است.

چمدان - Atrani یک دهکده ماهیگیری ساحلی با جمعیت کمتر از هزار نفر است که در بین دو صخره در ساحل دریای Tyrrhenian واقع شده است.

آترانی

آترانی

آترانی

به نظر می‌رسد این شهر در یک دوره زمانی خاصی گیر کرده است و هنگام بازدید از آن نباید انتظار مدرنیته داشت. نمای خارجی مربعی خانه‌ها، زیبایی خاص خود را دارد. خانه‌های 4 طبقه‌ای که پنجره‌های آن رو به دریا قرار دارد تا نسیم دریایی درست مانند نقاشیهای Giovanni Colmo درون اتاقها بپیچد.

آترانی

آترانی

Atrani از همان آب و هوای شگفت انگیز مدیترانه‌ای مانند ساحل آمالفی برخوردار است. اما مانند هر جای دیگر در دنیا، آب و هوا در این منطقه نیز صد درصد قابل پیشبینی نخواهد بود. بهترین زمان برای بازدید از این منطقه و دوری از گرمای آزار دهنده تابستان، ماه مه یا سپتامبر است. فصل بهار در این منطقه دارای یک هوا مطلوب بین 12 تا 25 درجه سانتیگراد بوده و دریا به اندازه کافی برای شنا گرم است.

آترانی

آترانی

قلب هر شهر یا روستا در ایتالیا، میدان آن است. میدان یا Piazza جایی است که می بینید و دیده می‌شوید. محلی‌ها و بازدیدکنندگان در کافه‌ها دور یکدیگر جمع می‌شوند قهوه و نوشیدنی، می‌نوشند. کودکان بازی میکنند و از میان تخته سنگهایی که قدمت قرون وسطی دارند، عبور می‌کنند.

آترانی

آترانی

آترانی

ساحل Atrani، برخلاف ساحل آمالفی که بسیار شلوغ است، خلوت بوده و می‌توان با خیالت راحت از دریا و ساحل لذت برد. همچنین آب و هوای مدیترانه‌ای این منطقه باعث به وجود آمدن منظرهای فوق العاده شده است. علاوه‌بر ساحل، دریای Tyrrhenian یکی از شفاف‌ترین و تمیزترین آب‌ها را دارد که آن را برای شنا و غواصی مطلوب می‌سازد.

آترانی

آترانی

چه از طریق جاده و چه از طریق دریا به Atrani بیایید، اولین چیزی که متوجه آن می‌شود کلیسا سانتا ماریا مادالنا و برج ناقوس آن است که با دیوارهای سفید رنگ تزیین شده و مجسمه‌هایی بر روی دیوار وجود دارد و سقف آن با موزاییک های قرمز به زیباترین شکل تزیین شده و جلوهای خاص به این کلیسا داده است.

آترانی

آترانی

آترانی

منبع : pandotrip.com

کد خبر 248339

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 8 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 2
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • IR ۰۱:۳۵ - ۱۳۹۹/۰۱/۱۰
    0 0
    چندین ماه طول می‌کشد که فیلم ساخته شود حال بچه صورت درعرض یک ماه فیلم ساخته شد پس ویروس کرونا وجود داشت چرا دولت مردان ایران یا کشورهای اعلام نکردند مانند ویروسها ی دگر که درسال های اتفاد مردم باهم ویروس راازبین بردند
  • Kamran RO ۲۰:۱۵ - ۱۳۹۹/۰۱/۲۴
    0 0
    من خیلی دوست دارم ایتالیا چطوری باید رفت بگو