معرفی خانه های خاص : خانه سنگی در پرتغال!

خانه سنگی در پرتغال، بنایی است که برخلاف میلیون‌ها خانه دیگر از درون به بیرون ساخته نشده و تنها به وسیله یک سنگ به شکل خانه درآمده است. این خانه در یک منطقه کوهستانی زیبا و نه چندان دور از شهر و در سال ۱۹۷۴ ساخته شده است. سازندگان آن تصمیم به صرفه‌جویی در هزینه‌های خود کردند و از این رو از سنگ برای ساختمان خود استفاده کردند. تحقق این پروژه به زمان و انرژی زیادی نیاز داشته است.

چمدان - این خانه منحصر به فرد و خاص دارای دو طبقه است که در طبقه اول یک اتاق نشیمن بزرگ و شومینه وجود دارد. سقف کاشی کاری شده این خانه، از آن در برابر طوفان و باران محافظت می‌کند. به لطف پنجره‌های نامتقارن که به صورت دستی ایجاد شده‌اند، ساکنین خانه می‌توانند از مناظر زیبای اطراف لذت ببرند.

اگرچه در حال حاضر این مکان خالی از سکنه است، اما یک مکان عالی و زیبا و با امکانات تمام برای زندگی بشمار می‌رود و یکی از جاذبه‌های غیرمعمول منطقه Guemaraes به حساب می‌آید و هر روزه گردشگران بسیاری از آن بازدید می‌کنند.

خانه سنگی پرتغال

خانه سنگی پرتغال

 همچنین در حیاط جلویی خانه یک استخر زیبا وجود دارد و محوطه خانه با گل‌ها و گیاهان زیبا احاطه شده است. برای ساخت این بنا دو داستان متفاوت وجود دارد، یکی پروژهای بود که فرد سازنده آن میخواست ناشناس باقی بماند و تاریخ دقیقی از ساخت آن در دسترس نیست، و دیگری فردی که قصد داشت با استفاده از مواد طبیعی در استفاده از مصالح ساختمانی صرفه جویی کند.

خانه سنگی پرتغال

منبع : orangesmile.com

کد خبر 248335

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 3 =