تورهای مجازی گردشگری سیستان و بلوچستان راه‌اندازی شد

معاون گردشگری سیستان و بلوچستان گفت: گردشگری مجازی به توسعه گردشگری حقیقی کمک می‌کند.

مجتبی میرحسینی (معاون گردشگری سیستان و بلوچستان) با اشاره به شرایط حساس موجود و شیوع گسترده بیماری کرونا، گردشگری مجازی را تجربه‌ای نو در سایه کرونا دانست و اظهار کرد: به منظور جلوگیری از سفرهای تفریحی و غیرضروری پویشی با عنوان "سفر در خانه" شکل گرفت، سایتی باهدف معرفی پیشینه تاریخی، آثار باستانی و جاذبه‌های گردشگری در مدت‌زمانی که مردم باید در خانه بمانند راه اندازی شد.

او بیان کرد: برگزاری نمایشگاه مجازی گردشگری سیستان و بلوچستان درواقع امکان بازدید از آثار و جاذبه‌های شاخص استان را فراهم کرده و مردم با مراجعه به سایت www.sbtourism.ir می‌توانند از این خدمات بهره‌مند شوند.

معاون گردشگری سیستان و بلوچستان گفت: درواقع در شرایط جدید، فرصت معرفی استان بیش از گذشته فراهم‌شده و با تولید محتوای موردنیاز، امیدواریم در آینده‌ای نزدیک به توسعه گردشگری حقیقی منجر شود.

او بیان کرد: تورهای مجازی نه‌تنها در ترغیب افراد به دیدن یک مکان مؤثر هستند، بلکه در کمک به برنامه‌ریزی برای انجام کارها و چگونگی انجام آن‌ها در مکان موردنظر نیز می‌توانند موفق عمل می‌کنند.

میرحسینی با اشاره به اینکه گردشگری مجازی فرصت تجربه سریع سفرهایی را می‌دهد که رفتن به آن هفته‌ها و ماه‌ها طول می‌کشد، گفت: صرفه‌جویی در هزینه و وقت و سادگی استفاده از نقاط مثبت گردشگری مجازی است.

منبع: ایلنا

کد خبر 248309

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 5 =