۵۰ میلیون شغل مسافرتی و جهانگردی در خطر نابودی پس از گسترش کرونا

طبق آمار سازمان جهانی گردشگری ویروس کورونا می‌تواند تا ۲۵ درصد بر روی مسافرت های بین المللی در سال ۲۰۲۰ تأثیر منفی بگذارد و این می تواند به کاهش ۱۲ تا ۱۴ درصدی مشاغل مربوط به صنعت گردشگری منجر شود.

چمدان - طبق اعلام سازمان جهانی مسافرت و جهانگردی (WTTC)، تاکنون ۵۰ میلیون شغل در بخش سفر و جهانگردی به دلیل همه گیر شدن جهانی ویروس کورونا در معرض خطر هستند و هشدار داده است که این روند می تواند باعث کاهش شغل و زمین گیر شدن هواپیما های مسافری شود.

 آخرین آمار این سازمان ، که نمایانگر آمار بخش خصوصی مسافرتی و جهانگردی جهانی است، نشان می دهد که سفرهای جهانی در سال ۲۰۲۰ تا ۲۵ درصد کاهش خواهند داشت.

گلوریا گوارا، رئیس و مدیرعامل سازمان جهانی گردشگری، گفته است که آمار این‌ سازمان تأثیر شدید شیوع بیماری کورونا در بخش سفر و جهانگردی را نشان می دهد که با تحلیل های انجام شده، اکنون مشخص شده است که تا ۵۰ میلیون شغل در سطح جهان در معرض خطر هستند.

شیوع کرونا به وضوح تهدید قابل توجهی است برای صنعت گردشگری، چه برای شاغلین در داخل آن، و چه کسانی که مایل به سفر هستند. صنعت گردشگری قدرت غلبه بر این چالش را دارد و با انجام کلیه اقدامات لازم برای مقابله با کرونا و نگرانی قابل فهم پیرامون آن، قوی تر و قوی تر ظاهر خواهد شد.

منبع : دیلی میل

کد خبر 248257

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 0 =