تست کرونا؛ پیش از سفر حداقل تست کرونا آنلاین انجام دهید

تمام سازمان‌ها و نهاد در این روزها به مردم سفارش می‌کنند که سفر نروند و از حضور در مکان‌های شلوغ هم پرهیز کنند. اما اگر با همه این سفارش‌ها قصد سفر دارید بد نیست به تست کرونا آنلاین را انجام دهید.

جمعیت هلال‌احمر و سازمان نظام‌پزشکی با همکاری هم یک تست آنلاین تعاملی ایجاد کرده‌اند که با جواب دادن به پرسش‌های آن می‌تواند احتمال دچار بودن خود به ویروس کورونا را بر حسب علائمتان ارزیابی کنید.

در وضعیت همه‌گیری یا شیوع ویروس کرونا یکی از مشکلات اصلی، مراجعه بی‌مورد به مراکز درمانی است. چرا که هم باعث آلودگی جدید شده و هم امکان خدمت‌رسانی به افراد نیازمند را پایین می‌آورد.

در عین حال ممکن است علائمی پیدا کنیم که به ابتلای کرونا شک داشته باشیم. در این صورت راهکار چیست؟

شما با مراجعه به سایت زیر و پاسخ دادن  به چند پرسش پزشکی متوجه خواهید شد که آیا هم اکنون نیاز به مراجعه به پزشک و مراکز درمانی دارید یا نه؟

 الگوریتم‌های این برنامه با همکاری استادان و نظارت سازمان نظام پزشکی تهیه شده اما نباید نتایج آن را به صورت ۱۰۰ درصد قابل اتکا بدانید:

با مراجعه به test.corona.ir/ می‌توانید تست کرونا بدهید.

منبع: باشگاه خبرنگاران

کد خبر 248181

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 0 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 4
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • محمدپارساورناصری.7 IR ۰۲:۳۷ - ۱۳۹۸/۱۲/۱۹
    0 1
    چرا ارور میده
  • تیام IR ۲۰:۱۲ - ۱۳۹۸/۱۲/۲۰
    0 0
    چرا نمیاد
  • Jalal mohseni IR ۱۱:۲۵ - ۱۳۹۸/۱۲/۲۱
    7 0
    به نظر من در اینطور مواقعی مسافرت هیچ شخصیتی درست نیست حتی سالم باشد درپلیس راههای خروجی برای مسافران بدون تست ودرصورت لزوم بهداشت برگه خروج به اندسته از مردم که سالمه صادرکنندو وافراد الوده را ممانعت خروج از شهر صادر ومسافرت به شهرهایی که کرونا نفوذ نکرده ممانعت بعمل اورند وکسی که درهر صورت بدون یادارای برگ خروج عبورکردها از ورود به شهر های غیر الوده توسط پلیس جلوگیری کنند
  • ستایش IR ۱۴:۰۵ - ۱۳۹۹/۰۱/۱۴
    0 0
    تست کرونا