۳ منطقه عجیب و دیدنی در جنوب شرقی آسیا | تماشای تابوت آویزان و جریان پری در ویتنام

آسیا جنوب شرقی برای بسیاری از افراد خواهان تعطیلات یک مقصد رویایی است. بسیاری از کشورها کم هزینه بوده و زیبایی‌ها، مناظر چشم نواز و جاذبه‌های بسیاری را در اختیار بازدید کننده قرار می‌دهد. همچنین برخی از عجیب‌ترین و خنده دارترین در این منطقه قرار دارد.

چمدان - در اینجا به معرفی برخی از این مناطق می‌پردازیم.

۱. تابوت‌های آویزان، ساگادا، فیلیپین


همانطور که از نامش پیداست، در این مکان عجیب و غریب در شهر آرام ساگادا تابوت‌هایی وجود دارند که آویزان شده‌اند. این مکان در منطقه Cordillera و شمال Luzon واقع شده و به دلیل ایوان‌های مزارع شالیزار بسیار مشهور است و به ثبت جهانی یونسکو نیز رسیده است. برای رسیدن به تابوتهای آویزان، باید حدود ۱۵ دقیقه از بین درختان دره Echo عبور کنید تا به این منطقه دیدنی برسید.

۲. دشت کوزه‌ها، فونساوان، لائوس


یک نام دیگر که قصد فریب مخاطب را ندارد. دشت کوزه‌ها در واقع یک منطقه کوهستانی گسترده در مرکز لائوس است که دارای بیش از ۲۰۰۰ کوزه سنگی است. دلیل اینکه چرا این کوزه‌ها در این مکان قرار دارند هنوز مشخص نیست، شاید یک مکان دفن باستانی باشد شاید هم از آنها برای تولید سرکه استفاده می‌شده. اما چیزی که مشخص است عمر این کوزه‌ها است که به سال‌های ۵۰۰ قبل از میلاد مسیح باز می‌گردد. این منطقه در زمان جنگ جهانی دوم بشدت بمباران شد اما خوشبختانه هنوز بسیاری از آن‌ها سالم هستند.

۳. Fairy Stream، Mui Ne، ویتنام


در حالی که این شهر ساحلی عمدتا توسط موج سواران و تورهای ساحلی مورد بازدید قرار می‌گیرد، اما Mui Ne به دلیل پدیده‌ای منحصر به فرد شناخته شده که به آن جریان پری (Fairy Stream) می‌گویند. یک لایه نازک از آب که به ظاهر امکان پیاده روی و راه رفتن روی آب را می‌دهد و توسط صخره‌هایی به شکل‌های عجیب و غریب احاطه شده است.

جریان پری (Fairy Stream)

جریان پری (Fairy Stream)

منبع : iexplore

کد خبر 248144

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 2 =