۵ تا از بهترین مکان‌ها و مقاصد دیدنی در جزایر مالدیو | صخره موز و جزیره خورشید

مالدیو یک مقصد ساحلی است دارای چندین ساحل جذاب و زیبا و جزیره است.

چمدان - اگر در مورد انتخاب بهترین مقاصد مالدیو تردید دارید، در اینجا لیستی از بهترین مکان‌ها و جزایر مالدیو را آورده‌ایم.

۱. Male Atoll

در بین تمامی مقاصد دیدنی مالدیو، Male Atoll در ضلع جنوبی Kaafu Atoll قرار دارد که جزء بزرگترین و مشهورترین مقاصد در مالدیو بشمار می‌رود. قبلا به دلیل اقامت خاندان سلطنتی در آن، Mahal نامیده می‌شد و اکنون به جزیره پادشاهان مشهور است. این منطقه دارای آب و هوای موسمی گرمسیری است و در بیشتر فصول سال می‌توان شاهد باران‌های شدید بود. بهترین نکته در مورد Male دمای هوای متوسط و معتدل آن در طول سال است.

۲. جزیره خورشید (Sun Island)

جزیره خورشید که به جزیره Nalaguraidhoo نیز معروف است، یکی از معروفترین مناطق توریستی بشمار می‌رود. این منطقه دارای سواحل خیره کننده، گل‌های زیبا و گرمسیری و فضایی سرسبز است که تعداد زیادی از گردشگران دوستدار طبیعت را مجذوب خود کرده است. این جزیره با داشتن آب‌های آبی، سواحل درخشان و استراحت‌گاه‌های افسانه‌ای، شادی بی‌نظیری را برای مهمانان خود به همراه دارد.
 

۳. صخره موز (Banana Reef)

صخره موز که در شمال Atoll قرار دارد به دلیل داشتن بهترین سایت غواصی جهان بسیار مشهور شده و اولین مکان در مالدیو بود که به صورت رسمی به آموزش غواصی در آن پرداختند. صخره‌ها مانند موز شکل گرفته و مرجان‌های خارق العاده، صخره‌های شگفت‌انگیز و غارهایی زیبا این جزیره را فرا گرفته‌اند. به لطف فعالیت‌های مختلف و متنوع این منطقه به یکی از مکان‌های مورد علاقه بازدیدکنندگان تبدیل شده است.
 

۴. ساحل مصنوعی

این ساحل که در شمال Mal-Atoll واقع شده است درست مانند نامش مصنوعی است. این مکان به دلیل مصنوعی بودن آن بسیار مورد توجه ورزش‌های آبی از جمله شنا کردن و برگزاری مسابقات قرار گرفته است. همچنین در حوالی غروب خورشید گروه‌های موسیقی در این مکان شروع به نواختن می‌کنند و به زیبایی‌های این منطقه می‌افزایند.
 

۵. جزیره COMO Cocoa

کشوری مانند مالدیو به سواحل ماسه‌ای و جزایر پرزرق و برق مشهور است اما جزیره COMO از سایر جزایر آن جداست و مکانی برای آرامش و جوانسازی است. این جزیره دارای تعداد زیادی استراحتگاه و ویلاهای آبی است که خدمات بی‌نطیری را ارائه می‌کنند.

منبع : traveltriangle

کد خبر 248008

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 12 =